Promotion
Nejzvučnější jména módního světa se spojila, aby bořila nejen zdi, ale i nepochopení, intoleranci a nenávist.
Foto: Diesel
Fotograf David LaChapelle, který je proslulý svými jedinečnými hyper-realistickými fotografiemi s provokativním poselstvím, režíroval a nafotil kampaň pro značku Diesel Jaro/Léto 2017 s názvem Dělejte Lásku, Ne Zdi (Make Love Not Walls)

Kampaň se zaměřuje na pozitivní myšlení, kterým můžeme zbourat zdi, které nás rozdělují. Cílem celého projektu je projevit nesouhlas s politikou prezidenta Donalda Trumpa, jehož zeď mezi USA a Mexikem je jedno z nejkontroverznějších témat, a to nejen v politice. 
 

image002 copy copyProvokativní snímky však nejsou prvním podobným počinem této značky. Již dříve na sebe upozornila řadou snímků podporujících různé minority. 

Diesel se veřejně profiluje jako značka, která bojuje proti nenávisti a my chceme, aby to celý svět věděl,” řekl umělecký ředitel Nicola Formichetti. 
 
Během týdnu módy v Londýně se konala party k této kampani a svou podporu přišla vyjádřit i legenda přehlídkových mol Naomi Campbell

Čím dál víc módních značek se vyjadřuje k situaci kolem migrační politiky Spojených států. Například Nike se svou kampaní Za Rovnost nebo řada návrhářů, kteří odmítli oblékat první dámu Melanii Trump. Také obchodní domy a módní weby projevily svůj názor prostřednictvím stažení produktů značky Ivanka Trump. 

Jak vypadala Diesel party Make Love Not Walls, můžete vidět v galerii