Promotion
Máte někdy pocit, že když se doma obléknete do šatů, které jste si před chvílí koupila v obchodě, vypadáte najednou nějak jinak, než když jste si je zkoušela? Zdá se vám, že v tom zrcadle v kabince to bylo zkrátka lepší? Jestli chcete vědět, proč tomu tak je, rozhodně čtěte dál.

foto: ADME

Inna, blogerka z ruského webu Adme, měla podobný pocit, a tak se rozhodla udělat menší test. Prošla celkem jedenáct různých obchodů, jako je Mango, Zara, H&M a podobně, a v každém z nich se vyfotila v tom stejném oblečení, ve stejné pozici a ze stejného úhlu. Fotky z kabinek pak dala do koláže s fotkou sebe sama doma a hned uviděla rozdíly, které jsou u některých porovnání až dechberoucí.

girl different shop fitting room lighting 14 58a6f25211699 7001

Ve většině případů je Innina postava hubenější, její pleť má jinou barvu a je bez jakýchkoliv skvrn či jiných vad. Inna kromě toho komentuje i jaký je v kabinkách prostor nebo jaké daný obchod používá barvy. V galerii se můžete přesvědčit, že populární módní řetězce skutečně dávají do kabinek různé typy zrcadel a světel tak, aby si zákazníci připadali co nejhezčí a oblečení si tím pádem koupili.

ČTĚTE TAKÉ: 11 sesterských dvojic, které dokazují, že v jejich rodinách se krása dědí