Promotion
Google je nejen skvělý nástroj na vyhledávání, ale pochopitelně také na zjišťování preferencí. Díky sesbíraným datům například moc dobře ví, co chceme nosit a jaké trendy nás nejvíc zajímají. Pro letošek ženy prý nejvíc „googlily“ tyto 4 kousky.
1. Bomber
Popularita vojenské bundičky zvané bomber letos doslova eskaluje. Pro zajímavost – jen v dubnu zájem o ni stoupl o 297 % ve Velké Británii a o neuvěřitelných 612 % v USA. Co za tím vězí? Bomber se objevil v kolekcích řady luxusních značek, například u Helmuta Langa, Rafa Simonse či francouzské značky Vetements, a odtud už vede jen krůček k celebritám s masivním vlivem jako jsou Kanye West nebo Rihanna.  
 
2. Top bez ramen
Jen od prosince 2015 do letošního května stoupl zájem o topy bez ramen o 261 % ve Velké Británii a o 347 % v USA (alespoň pokud mluvíme o vyhledávání na Googlu). Aby ne, topy bez ramen byly letos masivním jarním a letním hitem a v určité formě budou pokračovat i na podzim. Ani tento trend se neobjevil z čista jasna, naopak svou cestu si razil pozvolna nejprve skrze společenské šaty na módních přehlídkách a červených kobercích – s předstihem ho vyzkoušely například herečky Natalie Portman, Helen Mirren nebo Lupita Nyong'o ale i řada dalších.
 
3. Overal 
Trend overalů a kombinéz odstartoval v roce 2013 a od té doby jen sílí – důvodem je především to, že nemusíte dlouze přemýšlet, co na sebe, stačí vzít jeden kousek a jste oblečená od krku až ke kotníkům, chcete-li. Přitom jsou overaly nesmírně pohodlné a oproti šatům mají zkrátka tu výhodu, že nemusíte řešit, jak si sednout nebo jestli venku příliš nefouká. A oceňujou to i celebrity v čele s Taylor Swift nebo Kate Hudson.
 
4. Birkenstocky
Možná vás to překvapí, ale pantofle značky Birkenstock se na vrcholu popularity drží už tři roky. A zájem o ně meziročně stoupá o 46 %. Začalo to přitom před čtyřmi lety, kdy kreativní ředitelka značky Céline vyslala na molo modelky právě v birkenstockách. A další značky na sebe nenechaly dlouho čekat...