Reklama

5 tipů, jak se nespálit při výběru kadeřnice

Víme, jak na to!
Napsala Marianne Vydáno 29. srpen 2013
5 tipů, jak se nespálit při výběru kadeřnice

1. Dejte na doporučení

Klíčem k vašemu novému mladistvému vzhledu je především objevení dobrého vlasového stylisty.

Nejlepší cestou, jak toho dosáhnout, je doporučení. Takže pokud vidíte někoho se střihem, který se vám líbí, nebuďte

líná a hned se zeptejte, ke komu chodí. Klidně i v případě, že to znamená zastavit někoho jen tak na ulici – nezapomínejte, že účes vám může ubrat i deset let, takže plachost stranou! Další možností je důkladný průzkum salonu ještě předtím, než si zamluvíte termín na ostříhání. Všímejte si, jak vypadá interiér, jestli je dostatečně moderní a s hezkými fotkami na zdech – dobré kadeřnictví totiž dobře prosperuje. Předtím, než se objednáte na radikální změnu účesu, také požádejte o konzultaci nebo jen o vyfoukání vlasů, abyste dokázala zhodnotit přístup, úroveň profesionality a atmosféru.

2. Chtějte profesionální přístup

Do služeb nejlepšího stylisty salonu se vyplatí investovat. Obvykle je to kreativní ředitel a vyšší cenu vykompenzujete tím, že kvalitně sestříhaný účes nebude třeba tak často obnovovat. Pokud ovšem máte omezený rozpočet, rozmyslete si, jestli skutečně chcete prvotřídního kadeřníka, nebo se spokojíte s levnějším.

3. Důvěřujte

Když už máte štěstí na špičkového stylistu s vynikající pověstí, bude mít ohledně toho, co vám bude slušet, pravděpodobně lepší názor než vy. A na řadu přijde to nejtěžší – dát mu prostor, aby odvedl co nejlepší práci. Odměnou vám bude skutečně zázračná proměna vašeho vzhledu.

4. Názorně ukazujte

Pokud máte představu určitého stylu, nebojte se přinést kadeřníkovi ukázat obrázky. Žádný dobrý stylista se neurazí.

5. Projevte spokojenost

A co spropitné? Jaká jsou nepsaná pravidla? Obecně lze říci, že 10 % z ceny je rozumná výše pro každého kadeřníka, pokud nejste v péči majitele. Ten totiž většinou vydělává na profitech všech ostatních, takže od vás nepotřebuje peníze navíc.

Další články

Reklama