Reklama

5 tipů na potraviny, díky kterým budete krásnější, mladší a zdravější

Toužíte po mladém vzhledu? Zkuste kromě kvalitní péče také upravit svoji stravu. Zkuste ty nejlepší superpotraviny, které viditelně fungují. Sama je jím a prozradím vám, jak je používám.
Napsala Soňa Kotulková Vydáno 04. říjen 2015
5 tipů na potraviny, díky kterým budete krásnější, mladší a zdravější

1. OMLAZENÍ: GOJI – KUSTOVNICE ČÍNSKÁ
Malé oranžové plody jsou už několik tisíciletí elixírem mládí v Asii. Jsou totiž plné přírodních antioxidantů, vitaminů, minerálů, polysacharidů a aminokyselin. Když je budete pravidelně užívat (ne více než 15 gramů!) bude vaše pokožka zářivější a hezčí. Já goji používám ráno do smoothie. Před použitím je nechám aspoň půl hodiny nabobtnat ve vodě. Lépe se mixují a jsou chutnější. Skvělý je z goji také čaj, ze kterého po louhování plody nevyhazuji, ale sním je. Goji si kupuji v obchode Bioo – www.bioo.cz.

2. DETOX: AKTIVNÍ UHLÍ
Když cítím, že tělo potřebuje silnější očistu, dám si měsíční kúru s aktivním rostlinným uhlím. V lékárně si kupuji kapsle Carbofit, protože se přípravek lépe užívá. Dvě tablety denně z těla odstraní těžké kovy a nejrůznější chemikálie z potravin a vody. Protože ale uhlí nerozezná špatné látky od těch dobrých, není vhodné při této kúře užívat další doplňky stravy, léky ani umělé vitaminy. Díky aktivnímu uhlí mám lepší náladu a vyčistila se mi pleť.

3. PRO SKVĚLÉ ZAŽÍVÁNÍ: PSYLLIUM
Každé ráno mám malý rituál. Vypiju sklenici teplé vody s čerstvou citronovou šťávou a na to další sklenici vody s rozmíchanou speciální indickou vlákninou psylliem. Při kontaktu s vodou vytvoří gel, a tak je nutné ho vypít co nejrychleji. Není to zrovna nic moc chutného, ale brčkem to zvládám bez problémů. Díky psylliu se mi upravilo zažívání, nebolí mne už břicho a na záchod chodím jako hodinky. Dobrou zkušenost nám s Psylliem Dr. Popov.

4. PRO ENERGII: CHIA SEMÍNKA
Malá semínka podobná máku prý aztéčtí bojovnívi používali, když šli do boje. Dodala jim energii a sílu. Jsou totiž plná minerálů, antioxidantů, mastných kyselin a hlavně proteinů. Mně jako běžkyni vyhovují před závody, protože v žaludku netlačí a mám sílu i na dlouhý výkon. Chia si přidávám buď do jogurtu k vločkám, do smoothie nebo z nich dělám skvělý puding. Semínka smíchám s kokosovým mlékem, osladím sirupem agáve nebo javorovým sirupem a nechám hodinu ustát. S čerstvým ovocem to je velmi zdravá, ale hlavně lahodná delikatesa! Semínka kupuji například v prodejnách Country Life nebo v dm drogerii.

5. NA HUBNUTÍ: MATCHA TEA
Brčálově zelený prášek vzniká pomletím kvalitního zeleného čaje a má 10x silnější účinky než klasický zelený čaj. Dodá rychle energii a prý dokáže rychleji spalovat potravu a snižuje cholesterol v krvi. Já hubnout nepotřebuji, ale používám ho jako zdroj antixidantů a taky vždy, když jsem unavená. Skvělý je připravený nastudeno, s dobrou přírodní šťavou nebo ho můžete přidat do pečiva, smoothie i vypít samostatně jako čaj. Zakoupíte třeba na www.matchatea.cz.

 

Další články

Reklama