Reklama

All Woman Project: Kampaň, která oslavuje pravou ženskou krásu

Otázka, jaký vlastně je ideál ženské krásy a zda ten v reklamách a médiích je skutečně správný, nás zneklidňuje každou chvíli. Proto se několik „plus-size“ modelek, které ve výsledku zase tolik „plus-size“ nejsou, rozhodlo vzít odpověď na tuto otázku do svých rukou.
Napsal Eliška Vrbová Vydáno 22. září 2016
All Woman Project: Kampaň, která oslavuje pravou ženskou krásu
Britská modelka Charli Howard minulý rok skončila u své modelingové agentury hned z několika důvodů. Na svém Facebooku se dost ostře vyjádřila k tvrzení, že se svými 172 centimetry a velikostí 34 až 36 je pro módní průmysl moc velká a „neforemná“. A to rozhodně není myšlenka, kterou by Charli chtěla podporovat. Začala tedy pracovat pro agenturu MUSE Management a tam se potkala s „plus-size“ modelkou a autorkou blogu o tom, jak mít ráda své tělo, Clémentine Desseaux. Daly se dohromady a z toho vzniklo velmi silné video a celá kampaň s názvem All Woman Project.
 
ČTĚTE TAKÉ: 
 
Charli Howard a Clem Desseaux se společně s dalšími osmi modelkami jako je třeba Iskra Lawrence nebo Barbie Ferreira nechaly vyfotit bez jakýchkoliv následných úprav, retuší, či zakrývání vad na kráse. A přitom každá z nich vypadá na fotografiích sebevědomě a zkrátka úžasně. All Woman Project se tedy snaží o to, aby se i módní průmysl zamyslel nad otázkou, proč i ostatní módní kampaně nejsou takhle opravdově krásné?
 
Podle Charli Howard je pro ženu mnohem jednodušší přijmout své tělo takové jaké je, když není v místnosti se všemi vyhublými a extrémně upravenými ženami, ale zkrátka s těmi úplně obyčejně vypadajícími. Kdyby více módních kampaní bylo jako tahle, bylo by i pro mladé dívky mnohem jednodušší mít své tělo ráda. Jak tedy kampaň nakonec vypadá, si můžete prohlédnout v galerii, ale také na jejich Instagramu.
 
 

 

Další články

Reklama