Reklama

INSPIRACE: Co snídá beauty redaktorka Marianne?

Protože hodně běhám a taky ráda zdravě jím, mám na svém blogu Running2.cz rubriku o snídaních, která je velmi oblíbená, a tak s nimi ráda seznámím i vás. Teď je období, kdy se mi vůbec nechce jíst jogurty ani pít smoothie, a tak si připravuju teplé snídaně. Tělo si řekne, na co má chuť.
Napsal Soňa Kotulková Vydáno 23. březen 2016
INSPIRACE: Co snídá beauty redaktorka Marianne?
Foto: Pinterest
 
Snídaně jsou velmi rychlé a snadné. Vařím je v rýžovaru – stačí jen ingredience zamíchat a nestarat se, přistroj sám pozná, kdy je vše uvařeno a i se sám vypne. Tyto tři snídaně jsou založené na základních ingrediencích – ovesných vločkách, quinoe a jáhlech. Jsou výživné, plné prospěšných látek a dodají energii. A nebojte se o linii, jsou opravdu zdravé a ráno se z nich netloustne!
 
Tady jsou recepty:
 
VLOČKOVÁ KAŠE S CHIA SEMÍNKY
20160319 111356
 
Dříve jsem kaše moc nejedla, nechutnaly mi. Když jsem ale při své pracovní cestě v New Yourku ochutnala v hotelu jejich ovesnou, tak jsem se do tohoto jídla zamilovala. Dlouho mi trvalo, než jsem přišla na to, aby chutnala tak dobře, jako v Americe. Pokud chcete opravdu gurmánský zážitek, kupte si bio plnotučné mléko a vločkovou kaši Super Fibre Porridge Oats z Marks and Spencer. Vařím ji v poměru 250 ml mléka na 4 lžíce vloček. Pak na kaši nakladu nakrájené ovoce, posypu buď chia nebo namletými semínky a ochutím buď javorovým nebo malinovým agáve sirupem. Pokud chcete kaší zdravější, použijte místo plnotučného mléka rýžové. Kupuji ho např. v dm drogerii.
 
QUINOA NASLADKO
20160312 102147
 
Quinoa jsou malá zrníčka, která klíčí, když se vaří. Je skvělá do salátů – třeba s červenou řepou chutná fantasticky. Výborná je však také nasladko. Jak ji připravuju? Několikrát ji propláchnu vařicí vodou, aby nechutnala hořce, a pak ji cca 15 minut vařím, dokud nenaklíčí. Pak ji opět pokladu ovocem, posypu semínky a ochutím skvělým švestkovým bio sirupem (prodávají ho v Country Life). Švestkový sirup chutná jako tekutá povidla a dá celé snídani správný „šmrnc“. 
 
JÁHLY SE SKOŘICÍ A BRUSINKAMI
jahly e1451738804803 1024x637 copy
 
Tradiční jídlo našich babiček je skvělé na snídani. Jáhly jsou oloupané proso. Jejich vaření trvá okolo 15-20 minut, podobně jako quinoa by se měly propláchnout ve vařící vodě kvůli hořkosti. Já je vařím ve vodě a před vařením do nich zamíchám trochu skořice a také sušené brusinky. Po uvaření na ně opět nakrájím čerstvé ovoce, ochutím sirupem agáve nebo kokosovým cukrem a aby to lépe „klouzalo“ do krku a exoticky chutnalo, tak ještě přidám trochu kokosového oleje. 
 
 
ČTĚTE TAKÉ: Nové podoby snídaně

Další články

Reklama