Reklama

Jak vypadá mládí?

Dvacet známých umělců ve svých dílech zachytilo esenci mládí. A budou létat i hromy a blesky!
Napsal Zuzana Hošková Vydáno 07. květen 2013
Advanced Génifique, Lancôme Advanced Génifique, Lancôme

Při příležitosti představení inovovaného séra Advanced Génifique, které je účinným pomocníkem v boji proti stáří, značka Lancôme oslovila hned několik kreativních duší, aby ztvárnily, jak v jejich pojetí vypadá mládí. Fotografové a ilustrátoři se tohoto úkolu ujali s nadšením a svoji pozornost zaměřili na ikonickou lahvičku séra, jež bylo poctěno více než 130 mezinárodními kosmetickými oceněními.

Vznikla tak ojedinělá sbírka obrazů a ilustrací, nazvaná The Little Black Bottle. Tato originální přezdívka, která odkazuje k legendárním little black dress od Coco Chanel, byla v souvislosti s omlazujícím sérem vyřčená jednou z čínských zákaznic a fanynek kosmetiky Lancôme.

Prohlédnout si ji můžete v naší galerii a také na mezinárodní internetové stránce značky Lancôme. V souvislosti s uvedením nového Génifique na trh společnost také nabídne limitovanou edici knihy, ve které budou umělecké počiny na téma ‚černé lahvičky‘ a mládí představeny.

Výtvarníci pocházející z Koreje, Francie, Číny, Velké Británie, Spojených států, Německa, Itálie, Španělska, Ruska a Japonska k tomuto jednoznačnému zadání přistoupili každý zcela jinak. A právě díky rozmanitosti uměleckých přístupů nás tento projekt opravdu oslnil. V podání německého dua Mierswa & Kluska tak z lahvičky létají osvěžující blesky, Ruska Alena Lavdovskaya se zase nechala inspirovat zmiňovanými malými černými a Ital Daniele Costa představil plakátové dílo s prvky street artu. Opravdu svěží záležitost, co říkáte?

russia-alena-lavdovskaya_copy

Advanced Génifique: ikona mládí

Aktivátor mládí Génifique byl představen v roce 2009. Jeho vylepšenou a patentovanou formuli si můžete zakoupit od tohoto měsíce za 1940 Kč (30 ml) a za 2550 Kč (50 ml). Nový Advanced Génifique aktivuje a regeneruje deset viditelných známek mladistvě vypadající pleti. Již za sedm dní můžete na své pleti cítit zlepšení. My jsme vyzkoušeli, že po zhruba osmi týdnech je zlepšení pleti nejen pocitové, ale i viditelné a hmatatelné. Další inovací od předešlého výrobku je automatické kapátko, které dávkuje ideální množství přípravku pro optimální použití na obličej a krk.

Další články

Reklama