Královna rtěnek Bobbi Brown odchází po 25 letech ze své firmy

Jestli je někdo ztělesněním amerického snu, je to Bobbi Brown. Uspěla ve vysoce konkurenčním prostředí obchodu s krásou a teď ho opouští. Když v roce 1990 přišla s revolučním nápadem vytvořit „nude“ odstíny rtěnek - takové, které by vyzdvihly přirozenou barvu rtů a hodily se pro všechna etnika - způsobila revoluci.
Napsala Markéta Žižková Vydáno 21. prosinec 2016
Královna rtěnek Bobbi Brown odchází po 25 letech ze své firmy

Foto: archiv Bobbi Brown

Jestli je někdo ztělesněním amerického snu, je to Bobbi Brown. Uspěla ve vysoce konkurenčním prostředí obchodu s krásou a teď ho opouští. 
Když v roce 1990 přišla s revolučním nápadem vytvořit „nude“ odstíny rtěnek -  takové, které by vyzdvihly přirozenou barvu rtů a hodily se pro všechna etnika - způsobila revoluci. O rok později vytvořila deset základních odstínů a uvedla své rtěnky v obchodním centru Bergdorf Goodman v New Yorku. 
CoralLipColors2 
 Dala si za cíl prodat 100 kusů rtěnek během měsíce, ale dokázala to během prvního dne! V době, kdy se nosily barvy, třpytky a lesky, Bobbi všem ženám ukázala, že mají být krásné takové, jaké jsou. Nebyla fanouškem make-upu, který je zcela předělá, ale naopak vyzdvihne jejich přednosti. Motto „Be who you are“ (buďte sama sebou) se stalo určujícím znamením značky.
 
V roce 1995 se stala značka Bobbi Brown součástí portfolia Estée Lauder. Produkty BB si oblíbily milióny žen na celém světě pro prvotřídní kvalitu a možná i proto, že za nimi viděly reálnou ženu, která se nebála riskovat a šla si za tím, čemu věřila.
 
Proč tedy po čtvrt století firmu opouští?
 
Ve svém prohlášení uvedla, že 25. výročí byl milník, který ji donutil zamyslet se nad dalšími kroky. Uvědomila si, že je čas začít novou životní kapitolu.
Značka, která nadále ponese její jméno, zůstane v dobrých rukou - otěže převezme Peter Lichtenthal, který působí ve firmě jako Global Brand President.
Jedna éra končí, druhá začíná. Ano, budou nám chybět skvělá videa, jejichž prostřednictvím nás Bobbi učí, jak se líčit. Ale těšíme se, co nového a revolučního zase vymyslí.
 

Další články

Reklama