Reklama

Snadné cviky pro zdraví i lepší sex

Proč nezlepšit kvalitu vašeho sexuálního života tím, že se naučíte některé cviky, díky kterým budete šťastnější a taky ohebnější? Začněte s následujícími fitness cviky, které se vyplatí nejen ve vaší ložnici.
Napsal Ivana Ašenbrenerová Vydáno 26. červen 2014
Snadné cviky pro zdraví i lepší sex


Dřepy

drepy

Určitě už dávno víte, že dřepy jsou skvělé na nohy a zadek. Ovšem věděla jste, že dřepy také mohou povzbudit vaše libido? Dřepy rozproudí vaši krev, která se rychleji dostane do genitálií, jak říká Debbie Mandel, fitness trenérka a autorka knihy Addicted to Stress: A Woman’s 7 – Step Program to Reclaim Joy and Spontaneity in Life. „Mnohé ženy potřebují trochu fyzickou pomoc se vzrušením, aby se dostala krev do správných míst,“ tvrdí Debbie. Postavte se, nohy mějte rozkročené na šířku ramen, chodidla jsou na zemi – jako byste seděla na pomyslné židli. Pak si dřepněte. Čím nižší dřep, tím více zapojíte hýždě, a cvičení bude efektivnější. Zkuste 15–30× opakovat.

Pozice šťastného dítěte

stastne_dite

Tenhle cvik je super pro všechny, kdo se chtějí vypořádat s bolavýma nohama nebo ztuhlou spodní částí zad. Autorka DVD Montenegro Method, fitness trenérka Marta Montenegro, naznačuje, v čem je právě tento cvik úspěšný. Jakmile máte totiž chronický zánět v dolní části páteře, dochází ke zvýšení homeostatického tlaku, což má za následek bolest a snížené libido. Pozice šťastného dítěte představuje záchranu! Uvolníte tak páteř, hamstringy (svaly stahující kolenní kloub), které jsou nejvíce zatěžovány zejména v tradičních sexuálních polohách, jako je poloha misionáře. Lehněte si na záda s ohnutými koleny směrem k hrudníku. Uchopte chodidla rukama, kotníky srovnejte tak, aby holeně směřovaly kolmo k podlaze. Zatlačte dolů, můžete povolit kostrč, a stočte se do klubíčka. Držte asi 3–5 minut.

Pánevní cviky

pelvic_tilts

Chcete se naučit pohyb, který posílí svaly, které používáte nejčastěji při pohlavním styku? Zkuste pánevní cvik. „Ženy mají tendenci trpět bolestí zad, a to někdy ovlivňuje sexuální pozice, stejně jako jejich touhu,“ říká Debbie Mandel. Toto cvičení vám dodá sílu a posílíte dolní část zad. Lehněte si na záda s pokrčenými koleny na šířku ramen od sebe a chodidly na zemi. Zvedněte pánev, zatněte břišní svaly i hýždě a tlačte vnitřní stehna k sobě. Pomalu se vracejte na zem a opakujte 20–25×, dokud můžete.

Posilování bicepsů

bicepsy_curls

Jak získat nádhernou zbraň, která zvýší váš sexuální apetit? Vezměte do rukou činky a pracujte s nimi – 15–20× za sebou. Lékařské studie naznačují, že testosteron hraje velkou roli pro sexuální apetit mužů i žen. Silový trénink zvyšuje tuto hladinu přirozenou cestou. Nemusíte se bát, že vám začnou růst vousy nebo se změní hlas.

Kegelovy cviky

kegelovy_cviky

Naprosto úžasné cviky – nejen pro lepší sex. Díky těmto cvikům posilujete svaly pánevního dna a zlepšujete sexuální uspokojení. Když je budete cvičit, zvýšíte tak nejen svou touhu, ale budete mít (prý) i silnější orgasmy. Mimo jiné jsou skvělou prevencí před inkontinencí, nechtěným únikem moči. Odborníci doporučují cvičit nejméně 5 minut denně (a mají ještě jednu výhodu: můžete je cvičit kdekoli a kdykoli, aniž by vás někdo viděl).

Pozice prkna

plank_pose

Chcete být jistější, odvážnější a silnější? Zkuste prkno, populární cvik v józe. Jak říká psychiatrička Madeleine Castellanos, která se specializuje na sexuální medicínu a sexuální terapii v New Yorku, tohle cvičení posiluje horní část paží, břicho, stehna a hýždě. To jsou důležité svaly, které pomáhají stabilizovat tělo, zvláště v pozici na všech čtyřech. Lehněte si na břicho, opřete se o lokty a zvedněte trup, chodidly se opíráte o podlahu. Zatlačte váhu na chodidla, tělo je jakoby zavěšeno ve vzduchu. Tělo by mělo být rovné a ploché, nezvedejte boky. Vydržte asi 10 sekund, pak si odpočiňte a opakujte 10× po 3 sadách.

Pozice mostu

bridge_pose_most

Další pozice z jógy, díky které můžete zlepšit sexuální prožitek, je most. Toto cvičení pomáhá posilovat dolní část zad, hýžďové svaly a hamstringy. To vše zvyšuje sexuální prožitek, protože se zvýší síla a vytrvalost těchto svalů. Lehněte si na záda a zapřete se mírně rozkročenýma nohama o podlahu. Paže jsou podél těla, dlaně do podlahy. Zhluboka se nadechněte a při výdechu zatahujte břicho dovnitř a nahoru. Chytněte se prsty kotníků a mírně se nadzvedněte, soustředěně obratel po obratli. Kolena směřují dopředu. Pak se vracejte zpět na zem. Opakujte asi 5×.

Další články

Reklama