Reklama

Tohle jsou podle Googlu 4 nejpopulárnější módní kousky roku 2016. Máte je ve svém šatníku?

Google je nejen skvělý nástroj na vyhledávání, ale pochopitelně také na zjišťování preferencí. Díky sesbíraným datům například moc dobře ví, co chceme nosit a jaké trendy nás nejvíc zajímají. Pro letošek ženy prý nejvíc „googlily“ tyto 4 kousky.
Napsala Ivona Horváth Souralová Vydáno 30. srpen 2016
Tohle jsou podle Googlu 4 nejpopulárnější módní kousky roku 2016. Máte je ve svém šatníku?
1. Bomber
Popularita vojenské bundičky zvané bomber letos doslova eskaluje. Pro zajímavost – jen v dubnu zájem o ni stoupl o 297 % ve Velké Británii a o neuvěřitelných 612 % v USA. Co za tím vězí? Bomber se objevil v kolekcích řady luxusních značek, například u Helmuta Langa, Rafa Simonse či francouzské značky Vetements, a odtud už vede jen krůček k celebritám s masivním vlivem jako jsou Kanye West nebo Rihanna.  
 
2. Top bez ramen
Jen od prosince 2015 do letošního května stoupl zájem o topy bez ramen o 261 % ve Velké Británii a o 347 % v USA (alespoň pokud mluvíme o vyhledávání na Googlu). Aby ne, topy bez ramen byly letos masivním jarním a letním hitem a v určité formě budou pokračovat i na podzim. Ani tento trend se neobjevil z čista jasna, naopak svou cestu si razil pozvolna nejprve skrze společenské šaty na módních přehlídkách a červených kobercích – s předstihem ho vyzkoušely například herečky Natalie Portman, Helen Mirren nebo Lupita Nyong'o ale i řada dalších.
 
3. Overal 
Trend overalů a kombinéz odstartoval v roce 2013 a od té doby jen sílí – důvodem je především to, že nemusíte dlouze přemýšlet, co na sebe, stačí vzít jeden kousek a jste oblečená od krku až ke kotníkům, chcete-li. Přitom jsou overaly nesmírně pohodlné a oproti šatům mají zkrátka tu výhodu, že nemusíte řešit, jak si sednout nebo jestli venku příliš nefouká. A oceňujou to i celebrity v čele s Taylor Swift nebo Kate Hudson.
 
4. Birkenstocky
Možná vás to překvapí, ale pantofle značky Birkenstock se na vrcholu popularity drží už tři roky. A zájem o ně meziročně stoupá o 46 %. Začalo to přitom před čtyřmi lety, kdy kreativní ředitelka značky Céline vyslala na molo modelky právě v birkenstockách. A další značky na sebe nenechaly dlouho čekat...
 
Reklama