Reklama

Časopis Marianne získal již potřetí ocenění Časopis roku!

V desátém ročníku soutěže Časopis roku pořádaném Unií vydavatelů získal časopis Marianne ocenění Časopis roku 2013 v kategorii II, časopisy s prodaným nákladem od 50 000 do 100 000 kusů.
Napsala Marianne Vydáno 22. duben 2014
Časopis Marianne získal již potřetí ocenění Časopis roku!

V soutěži Časopis roku každoročně soutěží tituly o ocenění, které se uděluje na základě jejich výsledků a kvality v uplynulém roce. Při hodnocení je kladen důraz na transparentnost, nezávislost hodnocení, a tím celkovou důvěryhodnost.

Udílení titulu Časopis roku pořádá Sekce časopisů Unie vydavatelů s cílem posílit postavení časopiseckého mediatypu mezi ostatními médii a zároveň upozornit na kvalitní, úspěšné či inovativní tituly.

Soutěžící časopisy hodnotí v deseti kategoriích odborná porota podle specifických hledisek charakterizujících úspěšnost titulů dané skupiny nebo digitálních projektů. Vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ve čtvrtek 10. dubna 2014 ve večerních hodinách v prestižním klubu SaSaZu.

Časopisem roku 2013 pro II. kategorii se stal časopis Marianne, který tento titul získal již potřetí. V minulosti se stal Časopisem roku 2005 a 2006. Mezi jeho další úspěchy patří označení udělené odborným časopisem Strategie – Nejlepší nový časopis roku 2000.

„Ocenění si velmi vážíme, protože Marianne podle nás patří k nejkvalitnějším titulům na českém trhu. Každý měsíc přináší profesionálně zpracované a čtivé články, rozhovory se zajímavými osobnostmi, články z oblasti krásy i jedinečné módní story, díky čemuž si drží velkou oblibu a čtenost mezi čtenářkami – navzdory tomu, že je trh s časopisy pro ženy poměrně zahlcen. Chtěla bych proto poděkovat jak porotě, že časopis ocenila, tak především čtenářkám, které napomáhají tomu, že se Marianne tak daří,“ říká Petra Švecová, šéfredaktorka Marianne.

Časopis Marianne, vydávaný vydavatelstvím BURDA Media 2000 s. r. o., je nejprodávanějším a nejčtenějším lifestylovým časopisem pro ženy přes třicet let. Jeho mottem je „Život začíná ve třiceti“. Třicetileté ženy už totiž vědí, co je pro ně důležité, a hledají harmonii mezi kariérou a rodinou. Právě v tom jim pomáhá Marianne, které nejde o celebrity, ale o inspirující osobnosti, zajímavosti ze světa a života, inteligentně podanou módu a kosmetiku.

„Ráda bych touto cestou poděkovala všem, kteří se podílejí na tvorbě časopisu Marianne. Neděláme jen svou práci, ale do každého vydání dáváme kus sebe,“ prozradila Lucie Hamid, brand manažerka časopisu Marianne, a dodává: „Také děkuji našim čtenářkám, díky kterým jsme dosáhli tak vysokého prodeje. Ten byl bezkonkurenčně nejvyšší během Dnů Marianne, oblíbené nákupní akce.“

Dny Marianne, tradiční víkendová nákupní akce plná slev, k časopisu Marianne již neodmyslitelně patří. V letošním roce ji vydavatelství BURDA Media 2000 s. r. o. plánuje ve dnech 12.–14. září. Věří, že bude stejně úspěšná jako v loňském roce, kdy se jí zúčastnilo celkem 5315 obchodů, což bylo o 1082 více než v roce předcházejícím. Návštěvnost Marianne Lounges vzrostla o více než 2000 návštěvníků a slevy dosáhly až 70 %.

 

 

Další články

Reklama