Reklama

Kampaň ‚Až vyrostu‘ zve děti, aby si splnily svoje sny

Zítra spouští Marks & Spencer novou interaktivní kampaň ‚Až vyrostu‘, která je součástí nového mezinárodního partnerství M&S a UNICEF. Jeho cílem je vybírat peníze na projekty UNICEF, zajišťující vzdělání pro všechny děti po celé planetě.
Napsala Marianne Vydáno 21. říjen 2013
Kampaň ‚Až vyrostu‘ zve děti, aby si splnily svoje sny


Pořadatel kampaně – Marks & Spencer – zve děti, aby sdílely svoje touhy a sny o budoucnosti. Za každý sdílený dětský sen ve vlajkové prodejně Centrum Chodov daruje Marks & Spencer Unicefu jeden dolar.

V nové interaktivní kampani se objeví sny o budoucnosti stovek dětí z Prahy a Bratislavy. Ty budou znázorněné na pohlednicích červenou, modrou a bílou barvou a jejich poskládáním dohromady se vytvoří obrovská česká vlajka. Kampaň začíná 26. října v dětském oddělení vlajkové prodejny britského řetězce v ČR v Centru Chodov a potrvá dva týdny.

UNICEF_MS_logo-600x159

Dvanáctého srpna se M&S Czech Republic připojil k více než 50 mezinárodním pobočkám napříč Evropou, Blízkým východem a Asií, aby společně vybrali celkovou částku jeden milion dolarů pro UNICEF během prvního roku partnerství. Sto dní vybírání finančních prostředků vyvrcholí oslavou Mezinárodního dne dětí OSN 20. listopadu 2013.

Zapojte se i vy – čím více dětí dorazí na Chodov a vytvoří pohlednici, tím více peněz se podaří na zmíněný projekt vybrat.

Další články

Reklama