Reklama

Plavková revoluce: 56letá modelka hvězdou magazínu Sports Illustrated

Vypadá to, že rok 2016 bude rokem hnutí za demokratizaci těla. Po kalendáři Pirelli, magazínu Women's Health a několika osobních výzvách na facebooku, se připojuje i vlivný magazín Sports Illustrated. Hvězdou jeho plavkového vydání jsou nejen plus-size modelky, ale dokonce i šestapadesátiletá žena!
Napsala Ivona Horváth Souralová Vydáno 10. únor 2016
Plavková revoluce: 56letá modelka hvězdou magazínu Sports Illustrated

Foto: Swimsuits for All

Nejde sice o titulku prestižního sportovního magazínu, ale o plavkový speciál a reklamu značky Swimsuits for All, ktará vzbudila hodně pozornosti. Jejími hvězdami jsou totiž tři modelky, které vybočují ze standardních modelingových kategorií, ať už proporčně nebo věkem.

ČTĚTE TAKÉ: Tělo 2015: Revoluční kalendář Pirelli, padesátiletá Bond girl a sexy „pivní“ pupky

Šestapadesátiletá modelka Nicola Griffin je vůbec nejstarší ženou, která se kdy objevila na stránkách Sports Illustrated. A co víc, v reklamě ji doprovázejí dvě modelky plných tvarů, osmadvacetiletá Ashley Graham, která byla tváří Swimsuits for All již loni, a šestadvacetiletá Philomena Kwao, která má ghanské kořeny. 

 

V kampani, která se fotila v Karibiku, jsou všechny tři oděné do stejných metalicky zlatých sexy bikin – což Nicolu zprvu docela znepokojovalo. „Z focení jsem byla hodně nervózní, přece jen vedle mě pózují holky o polovinu mladší a k tomu jsem vyfasovala stejné plavky. Nakonec to ale bylo fajn,“ říká a nešetří chválou na své kolegyně. „Ashley má tak boží tělo, je moc příjemné vidět v magazínech i přirozené ženy, zdravé holky krev a mlíko. Myslím, že nastává čas, kdy bude naprosto běžné vídat pořádné ženy vedle modelek.“

Jediné, co Nicole Griffin na této práci vadí, jsou právě komentáře poukazující na fakt, že je nejstarší ženou ve Sports Illustrated. „Když o mě takto lidé hovoří, cítím se na osmdesát. Na druhou stranu, když se srovnám se svou matkou, tak ona v mém věku opravdu byla starou paní, která nenosila make-up ani si nekupovala nového na sebe,“ uvažuje Nicola. 

ČTĚTE TAKÉ: Nová kampaň L’Agent by Agent Provocateur je sexy oslavou ženských křivek!

Mimochodem, kampaň se šíří nejen povědomím lidí, ale i na sociálních sítích, kde pod hashtagy #swimsuitsforall nebo #swimsexy ženy sdílejí své fotografie v plavkách, aby dokázaly, že se za své tvary nestydí, a podpořily ostatní. Je to tedy asi definitivní – rok 2016 je rokem demokratizace těla. Už teď jsme v Marianne zvědavé, kdo se k tomuto pozitivnímu hnutí přidá dál.

Zdroj: Daily Mail 

Další články

Reklama