Reklama

Vysoké, mrňavé, s plnými tvary: Podívejte se na nejnovější verze panenek Barbie

Panenky Barbie měly vždy tři U: Ultraštíhlé, Uniformně krásné, ale vlastně i tak trochu Unylé. Výrobce se nyní rozhodl jít s dobou a představil tři nové typy panenek, které se víc podobají reálným ženám. Jak se vám líbí?
Napsala Ivona Horváth Souralová Vydáno 28. leden 2016
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)
Vysoké, mrňavé, s plnými tvary: Podívejte se na nejnovější verze panenek Barbie
Barbie byla vždy terčem kritiky. Její tělesné proporce jsou totiž natolik nereálné, že se jim žena nejen nevyrovná, ale ani by takto nepřežila (útlý krk by například neudržel velkou hlavu). V poslední době nicméně Mattel vstupuje za hranice svých konvencí, ať už tím, že panence rovná chodidla, aby mohla nosit i boty bez podpatků (a nestát přitom na špičkách). Anebo třeba když do reklamy na Barbie Moschino, speciální limitovanou edic, obsadil chlapce. 
 
Nyní představuje zbrusu novou linii panenek nazvanou Fashionista, která nabízí panenky tří různých tělesných proporcí a co víc, vybrat si můžete ze:

7 odstínů pleti

22 odstínů očí

30 odstínů vlasů

24 účesů

14 tvarů obličeje
 
Pikantní je, že nové panenky Barbie budou mít zřejmě i běžné starosti reálných žen – musí se totiž připravit, že se nejspíš nevejdou do oblečení střiženého na míru jejich předchůdkyním. Mattel předpoklaádá, že to bude problém, a tak rovnou zřizuje i speciální zákaznickou linku pro majitele nových panenek. 
 
 
Podle časopisu Time se jedná o vůbec největší redesign za sedmapadesátiletou historii firmy Mattel. Důvod, proč právě v této době? Nové panenky jsou jednak odpovědí na poptávku mladých maminek z tzv. generace millennials, jednak snahou napravit špatnou pověst, která značku provází právě kvůli letité výrobě ultraštíhlých „bárbín“, jež mají podle některých názorů špatný vliv na sebevědomí holčiček. „Cítíme zodpovědnost vůči děvčatům a jejich rodičům a chceme jim ukazovat širší pojetí krásy. Nové panenky reprezentují posun ve společnosti a odrážejí rozmanitost, se kterou se dívky setkávají. Různé typy postav či odstíny pleti umožní každé z nich najít si takovou panenku, která je jí nejblíže,“ komentovala globální manažerka Evelyn Mazzocco.
 
Prodej linie Barbie Fashionista začíná dnes na Barbie.com a Shop.mattel.com. Do obchodů se nové panenky dostanou během jara
 
Mezitím se podívejte, jak šel čas s panenkou Barbie.

Zdroj: Time

Číst 1866 krát Naposledy změněno čtvrtek, 28 leden 2016 21:20

Další články

Reklama