Proč celý svět miluje značky jako je Levi's, New Era, Vans nebo Dr. Martens? Některé značky považujeme zkrátka za kultovní a jejich velkou přidanou hodnotou je pro nás tradice a příběh, který za nimi stojí. 

Například originálně džínovou značku Levi's, pro kterou jsou dnes neméně známé módní kousky doplněné o červeno-bílé logo, nosí celý svět po dlouhá desetiletí.

Příběh značky se váže k druhé polovině 19. století, v polovině následujícího století byla už značka na vrcholu své slávy a nechyběla v šatníku legendám jako je Elvis Presley, James Dean nebo Andy Warhol. 

Co se týče obutí, značka Vans oslavila pár let zpátky padesáté narozeniny a vsadíme se, že s teniskami na nohou slavili miliony a miliony lidí po celém světě, ať už skejťáku nebo zkrátka jen srdcařů. Značka, která je úzce spojená se skateboardingem 70. let na západním pobřeží Spojených států, se od dob svého raného působení na trhu příliš nezměnila. Zachovává totiž tradiční siluety a modely, snad právě proto je dokáže ocenit široké spektrum teniskových nadšenců.

Od tenisek k Martenskám, které jsou na výsluní kultu a stylu také už pár desítek let. Během své existence se značka Dr. Martens ohřála v přízni jak nejrůznějších subkultur, tak i papeže Jana Pavla II., Elthona Johna nebo Miley Cyrus a jejich obliba je neměnná, jak už to s love brandy bývá.

Co se týče stylových pokrývek hlavy, značka New Era je z těch, která nám přijde na mysl snad jako jedna z prvních. Svou historií sahá na začátek 20. století, během tohoto století se ze značky vyvinula neméně kultovní značka, která je úzce spojená se sportem i módou. New Era jako výhradní dodavatel kšiltovek pro většinu sportovních soutěží jako je NBA, NHL, rugby nebo baseball, se opírá o dlouhou tradici svých kšiltovkových modelů a stále přichází s novými kolekcemi, kdy některé z nich jsou dokonce předmětem zájmu nejrůznějších sběratelů.

Jedno mají všechny zmíněné kultovní značky společné. Co je to? Jejich základnou je příběh značky, díky kterému jsou jejich produkty jednoduše nadčasové.