Tak rádi je dostáváme, a tak neradi je sháníme. Výběr té nejvhodnější pozornosti pro blízké se často může změnit v noční můru, a to především před Vánocemi.
Promotion

Proti nám hraje čas, finance i několik zadání najednou. Víte, že existují ověřené metody, jak snadno a rychle kápnout na perfektní dárek pro kohokoli si jen budete přát? Máme pro vás 8 tipů, jak si ušetřit nejen sváteční nervy.

1.Dárek: Není pro nás, je o nás!

Prozrazuje, jak o obdarovaném uvažujeme a co pro nás znamená. Má-li být pozornost více než jen prázdnou formalitou, musí být patrné, že jsme se jí zabývali. Vůbec přitom není podstatné, jak důvěrně se známe. Zdánlivě velkorysé gesto v podobě voucheru na cokoli či peníze v obálce říkají především to, že jde více o povinnost než pozornost. Zárukou je být osobní.

2.Špatné téma neexistuje

Radost dokáže udělat čokoláda, ponožky, svíčka, koneckonců i alkohol. Inspirujte se zájmy dotyčného a všední věc povyšte originálnější koncepcí, výběrovou řadou, degustačním setem či netradičním provedením. Koukejte po něčem honosnějším, než co denně míjí náš cíl v supermarketu.

a

3.Víte, jak prožívá a popisuje svět váš blízký?

Vyberte, čím se nejčastěji zabývá a nechte se dovést k ideálnímu dárku:

Vizuální typ popisuje obrazy, barvy, co jak vypadá. Krásná věc rovná se krásný dojem. Miřte na estetický produkt, ale klidně i cestu, jak dotyčného zkrášlit.

Zvukový typ dokonale vnímá, co slyší. Snaží se vystihnut znění každé situace. Jeho oblíbená hudba vás může dovést k lístkům za kulturou, ale zaujme i poslech volnočasového zájmového kurzu.

Pocitový typ vás zasvětí do dojmů a vjemů. Citlivé těší hýčkání a vše, co si mohou užít. Dobře zafungují vonící produkty všeho druhu, měkké a příjemné materiály i svěření do osobní péče odborníků.

Analytický typ neodpovídá, ptá se na okolnosti a proměnné. Přemýšlivé osoby potřebují buď dárkem zabavit, anebo zrelaxovat. Zaměřte se na oblíbenou četbu, předplatné, nebo sáhněte po aktuálních vychytávkách nejen do bytu.

a

4.Celoroční postřeh

Potrénujte aktivní naslouchání a zapisujte si pozornosti, které vás při společných chvílích napadnou. Na konci roku uvidíte, že bude z čeho vybírat.

5.Zkuste na to jít prakticky

Znáte oblíbený obchod dotyčného, na jakých službách si ujíždí? Bezvadné, pošlete ho tam, nebo rovnou zasponzorujte vysněnou věc. Finále volby přenechte jemu a je to win-win.

a

6.Nákup na přání?

Jde o nejnudnější způsob pořízení dárku. Máte-li ale to štěstí a přesně víte, jděte do toho! Buďte si jisti, že při této trefě do černého je úplně fuk, jak snadné jste to měli.

7.Komár není velbloud

Velká krabice s dárkem udělá dojem, pokud je plná. Několik drobností na dně vyvolá především zklamání. Kýžené nadšení může přijít až v druhé vlně.

a

8.Dobrá rada na závěr

Osobité balení, vůně, vložená kartička s věnováním, přáním, myšlenkou nebo osobní vzpomínkou jsou přidanými hodnotami, kdy nakonec vezmeme na milost i sebemenší blbost. Ale tu vy teď už stejně nikdy nekoupíte!