Je potřeba změnit náš způsob života a znovu nastolit rovnováhu mezi člověkem a prostředím, ve kterém žije. Pojďme se podívat na příběh značky, která respektuje ženskou krásu i životní prostředí již 60 let!

Ekoobaly, recyklace, udržitelnost… to jsou výrazy, které mnozí z nás můžou považovat za momentální trendy objevující se na Instagramu jako hashtagy. Něco málo pravdy na tom bude, ale je to jedině dobře. Naše planeta je zahlcena odpadem a je potřeba s tím něco dělat. Naštěstí jsme se začali zajímat o složení produktů, na nákup si nosíme plátěné tašky a recyklujeme co se dá. V udržitelném způsobu života nám pomáhá čím dál víc značek. Mnoho z nich se ale neřídí momentálními trendy, o přírodu a svůj dopad na životní prostředí se začaly zajímat ještě dřív než to bylo moderní.

Yves Rocher jako průkopník

V roce 1959 se ve francouzském La Gacilly zrodila rostlinná kosmetika, která se zcela lišila od té konvenční. Pan Yves Rocher zde zkoumal blahodárné účinky rostlin, na jejichž základě vytvořil kosmetické produkty, jež jsou dostupné všem ženám a zároveň jsou šetrné jak k pokožce, tak k naší planetě. Tohoto závazku se značka drží doteď a naplňuje ho několika různými způsoby.

yvesPrvní obchod Yves Rocher na ulici Boulevard Haussmannn v Paříži

Recyklovat do nekonečna

Jedním z nich je koncipovat všechny obaly produktů jako ekoobaly. Yves Rocher vyrazilo do boje proti plastům. Snaží se snižovat spotřebu surovin pocházejících z neobnovitelných zdrojů a upřednostňuje recyklovatelné materiály. Aktuálně své produkty prodává ve flakonech, které obsahují 87 % recyklovaný plast. Díky tomu se v roce 2017 ušetřilo až 330 tun plastu! Až si půjdete pro svůj oblíbený krém na obličej, všimněte si, že všechny jsou dostupné pouze ve skleněných obalech. A to nejen pro jejich naprostou nezávadnost, ale také proto, že sklo lze recyklovat do nekonečna.

Ne plastovým taškám

Spousta značek nyní přestává dávat k nákupu igelitové tašky. Yves Rocher tento krok učinilo již v roce 2006 a nabízí recyklovatelné papírové tašky. Troufnete si odhadnout, kolik plastu se tím ušetřilo? Představte si že až 200 tun. A nejde jen o plasty, značka je proti zbytečnému plýtvání čehokoli, a proto se rozloučila i s příbalovými letáky. Informace o produktu nyní tiskne přímo na vnitřní stranu krabiček.

Recyklace a udržitelnost má smysl, planetu zemi máme jen jednu a Yves Rocher v tom jde vzorným příkladem už 60 let.

yvesSOUTĚŽyves

60. narozeniny sice slaví Yves Rocher, dárek ale dostanete vy. Vyhrajte 3x balíček s kosmetikou Yves Rocher. Sledujte náš Facebook, ať vám soutěž neuteče.

Promotion