Každý z nás ve skrytu duše toužíme po tom mít práci, která nás naplňuje. Většinou i tušíme, o jakou práci se jedná, ale dost často se bojíme, že… se jí neuživíme, v současné práci nás to sice nebaví, ale jsou tam skvělí kolegové, mám tam již vybudovanou pozici, vím, co mohu čekat, do určité míry vím, jak se můj pracovní život zde bude vyvíjet. Žijeme ve své komfortní zóně, a i když nás to tak úplně nebaví a nenaplňuje, je to pro nás bezpečnější, než udělat změnu a vykročit do neznáma.
Promotion

Ve své bývalé práci šéfky velké recruitment agentury jsem takových příběhů viděla desítky. Specialisty i manažery, kteří nebyli spokojení se svým životem a prací, a kteří hledali změnu. Jenže vlastně nevěděli jakou. A i když věděli, tak byli zvyklí na svůj životní standard, kterého se nechtěli vzdát. Co když by náhodou nemohli splácet hypotéku na krásný a velký dům, jezdit na dovolené k moři, nakupovat své oblíbené značky oblečení nebo vyměnit auto za nové? Co když by si výrazně pohoršili? Co když by v jiném prostředí neuspěli?

Všechny tyto obavy nás drží v mezích kariéry, které si vymezujeme svými doposud nabytými zkušenostmi. Člověk, který začne pracovat na pozici juniorského finančního analytika a postupuje na žebříčku finanční hierarchie až na post manažera finančního oddělení nebo finančního ředitele, zřídka následuje svůj sen a založí si třeba malou pekárnu nebo... 

Marianne Klub

Promotion