Tereza Srbová, Karel Dobrý, Jenovéfa Boková nebo Eliška Křenková. Tyto a další tváře se objevují v aktuálních kampaních českých módních značek a my se nemůžeme rozhodnout, do kterého stylingu jsme se zamilovali nejvíce.

Má za sebou reklamní kampaně pro značky, jako je Clarins a Dior, a také role v úspěšném britsko-americkém seriálu Protiúder nebo ve filmech Východní přísliby, Adolf Eichmann či Příběh špionky. Nyní se však Tereza Srbová stala tváří české značky Pietro Filipi a v kampani ke kolekci na jaro a léto přímo září. Inspirací k vytvoření dámské kolekce se týmu pod vedením módní návrhářky Moniky Drápalové stal starořecký mýtus o Narcisovi. Kampaní se tak prolínají originální a autorské printy květin na plisovaných sukních i šatech. V kolekci najdete i krásné halenky s vázáním u krku nebo elegantní široké kalhoty a nechybí ani klasický béžový trenčkot. Na promo video s Terezou Srbovou se můžete podívat níže.

Ani pánská kolekce Pietro Filipi nezůstala ochuzena o zajímavé tváře. V kampani figurují otec a syn Karel a Cyril Dobrý. Karel Dobrý na prknech, která znamenají svět, ztvárnil desítky rolí a stejně tak ho diváci znají i z filmu a televize. V roce 2018 získal Českého lva za hlavní herecký výkon ve filmu Hastrman, objevil se však také ve snímcích Mission: Impossible, Deník Anne Frankové, Devátý den, Krev zmizelého, Edith Piaf,Ve stínu, Dítě číslo 44 nebo Lída Baarová. V současné době ho můžete vidět v seriálu České televizie - Místo zločinu Ostrava. Jeho čtyřiadvacetiletý syn Cyril Dobrý si zahrál ve snímku Skleněný pokoj a aktuálně se objevuje na televizních obrazovkách v krimi sérii Zrádci. Kampaň s těmito dvěma charismatickými muži se nese v duchu myšlenky předávání lidského dědictví.

Když Barbora Musilová před třemi lety sháněla kvalitní v Česku vyrobenou koženou kabelku, překvapil ji malý výběr a špatná dostupnost takových kousků. A tak se rozhodla, že si koženou ledvinku ušije sama. Původně malý projekt s výrobky určenými pro blízké se však rychle rozrostl. Nyní .about leather. přichází s novou kolekcí .SIMPLICITY., jejíž tváří se staly herečky Eliška Křenková a Jenovéfa Boková. Březnovou kolekci, stejně jako samotnou značku .about leather., charakterizuje minimalismus, kvalitní materiály a punc jedinečnosti. Zahrnuje ledvinky, psaníčka a menší i větší kabelky. Kolekci .SIMPLICITY. pro ženy tvoří odstíny světle růžové, béžové, šedé a černé. Krásné fotografie dvou držitelek Českého lva ozdobených minimalistickými kabelkami si můžete prohlédnout v následující galerii.

Tradiční česká značka Kara, kterou má většina z nás spojenou s výrobou kožichů a bund s kožešinovými límci, přichází letos na jaře v novém. Jejím kreativním ředitelem se stal návrhář Jan Černý, který už má za sebou například půlroční stáž u značky Louis Vuitton. Česká edice časopisu Forbes ho zařadila do svého žebříčku úspěšných a talentovaných 30 pod 30. Nadějný návrhář se na české módní scéně etabloval výraznou pánskou streetovou módou. Denimové bundy, psychedelické kožešiny a rekonstruované džíny jsou ikonickými kousky pánského šatníku, jimiž se Jan zaobíral ve svých autorských kolekcích. Jeho první, ještě studentská přehlídka, byla ovlivněna seriálem Pustina z produkce HBO. Kara v čele s Janem Černým chce oslovit mladší publikum a více se orientovat na kožené doplňky a vytvořit značce novou identitu. Jak vypadá aktuální kolekce na jaro a léto se dozvíte níže v galerii.

Promotion