Herečka s ikonickým úsměvem odmítá konvence a s elegancí sobě vlastní boří stěny na cestě za štěstím.
Promotion

Půvabná Julia Roberts má bezpochyby krásný život. Letos jí magazín People vyhlásil nejkrásnější ženou světa, na podzim zazáří v novém filmu Wonder a stejně oslnivá je v kampani pro vůni Lancôme - La vie est belle (Život je krásný). 

Oscarová herečka je ambasadorkou Lancôme od roku 2009 a její esprit je přesným ztělesním tohoto parfému. 

Vůně La vie est belle spatřila světlo světa před pěti lety a letos Lancôme představil její nejnovější verzi La vie est belle L’Éclat - osvěžující reprezentaci radosti, štěstí a svobody. Centrální vůni tvoří pomerančový květ, arabský jasmín a esence z bergamotky. Vše doplňují jemné citrusové tóny, santalové dřevo a vanilka, která dodává sladkost tolik specifickou pro tento parfém. 

l
Zdroj: Lancôme

Přemýšlel jsem, jak vytvořit novou verzi legendární La vie est belle. Napadla mě kombinace krémových a slunečních not,” vysvětluje. “Původní gurmánský akord jsem nahradil jemným ale silným CO2 vanilkovým luskem z LMR. Když jsem ho zabalil do příjemných tónů santalového dřeva, získal jsem plnější podobu lahodných a krémových pomerančových květů," prozradil tvůrce parfému Dominique Roupion, který pracoval na této květinové svěžesti spolu s parfémářkou Anne Flipovou.

Nový flakón byl navržený designérkou Catherine Krunas ze sklářského studia se staletou tradicí Maison Pochet a zdobí ho 221 křišťálových faset. Flakón se tak při doteku světla promění ve třpytivý krasohled.

“Chtěla jsem broušené sklo, které zcela evidentně umocní jeho objem, vytvoří zajímavý optický efekt a které si bude pohrávat s perspektivou (...). Dojem výrazné estetiky je v tomto případě ještě zesílen a přenesen do uhrančivé hry světel,” prozradila Catherine Krunas. 

V krátkém filmu ke kampani nás Julia okouzluje svým slavným úsměvem v haute couture šatech od Alexandra Vauthiera, který již s Lancôme v minulosti spolupracoval. Šaty zdobí 700 křišťálů Swarovski a vytvořit je trvalo 200 hodin.

s
Zdroj: YouTube/Lancôme

Film symbolizuje “odmítnutí uniformních pravidel a oslavuje svobodu vybrat si svou vlastní cestu ke štěstí”. 

Kampaň doprovází také série fotografií od Joshe Ollinse, který zachytil Julii Roberts, jak sedí uprostřed davu, jemuž vládne, a vyzařuje z ní ještě více slunečního jasu, než kdy jindy. 

julia
Zdroj: Lancôme/Josh Ollins