Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >
Soutěže

Soutěž o zajímavou knihu, která vás naučí prodat svoje dovednosti

Přemýšlíte o změně zaměstnání nebo chcete na trhu práce prorazit a být úspěšní? Inspirujte se novou knihou Vytvořte si vlastní značku z nakladatelství Synergie. Kniha vám poradí, jak prodat své dovednosti, jak vydělat peníze, ale především jak se cítit dobře a vykonávat práci, která nám skutečně sedí.

Redakce Marianne | 15. 04. 2014


Kniha také dává tipy a praktické návody, jak se k osobité značce dopracovat, jak ji rozpoznat a jak ji i přizpůsobit měnícím se potřebám společnosti. Rovněž radí, jak propojit značku se svými cíli a záměry. Jak říká v knize jeden z autorů: „Peníze nejsou záměr samotný. Pokud se vám podaří naplnit svůj záměr, peníze přijdou. Většina úspěšných lidí totiž dělá to, co je baví.“

Kniha Vytvořte si vlastní značku (Brand you) od autorů Johna Purkisse a Davida Roystona-Leea se ve Velké Británii stala okamžitým bestsellerem. A díky větě „Značka není vaše pracovní pozice. Vaše značka je to, co o vás lidé říkají, když zrovna nejste v místnosti,“ se stala knižním šlágrem.

Knihu vydává nakladatelství Synergie v řadě Profesionál zahrnující inspirační a motivační literaturu, která témata marketingu a byznysu propojuje s podporou sebevědomí a osobním rozvojem. Tak aktuálně vychází také kniha Cíle Briana Tracyho, věnovaná pracovním i životním cílům, jejich správnému stanovení a radostnému naplňování.

Vlastní značku nemusejí mít jen podnikatelé a firmy, ale všichni, kteří chtějí ve své kariéře vyniknout, udržet si svou pozici, a hlavně být takzvaně zaměstnavatelní.

Soutěž ukončena

Výherci:
Jitka Skořepová, Říčany
Jana Burdová, Svit
Miroslava Šimková, Liberec