Značka Mattel se v posledních letech snaží změnit vnímání panenky Barbie a zaměřit se na její vliv a schopnost pomoci holčičkám představit si pro sebe lepší a sebenaplňující budoucnost.
 Foto: Barbie/YouTube
V roce 2017 bude tato společnost navazovat na svou úspěšnou BARBIE kampaň “You Can Be Anything” (Můžeš být, kým chceš). 
 

Tato kampaň ukazuje holčičkám po celém světě, že opravdu mohou být čímkoliv a kýmkoliv si budou přát, učí je víru sama v sebe a ve své nekonečné možnosti. 

Nejnovějším témátem této kampaně pak jsou tatínci, kteří si – možná pro někoho trochu překvapivě - hrají se svými dcerami s panenkami Barbie. 

 

BARBIE obr v clanku
  Foto: Barbie/YouTube

Ke kampani byl vytvořen speciální hashtag #TatinkoveSiHrajiSBarbie (#DadsWhoPlayBarbie), kterým můžou tatínkové na sociálních sítích označit fotografie nebo videa, na kterých si hrají s legendární panenkou a svou dcerou. 

Výzkum doktorky Lindy Neilsen z Wake Forest University v Severní Karolíně ukazuje, že holčičky, které mají se svým otcem milující vtah plný komunikace a podpory již od raného dětství, mají v budoucnosti méně problémů s nedostatkem sebedůvěry a soběstačnosti.   

Podívejte se na úsměvné video ke kampani: 

 
{YouTube}https://www.youtube.com/watch?v=RNwS0YgQmS4&feature=youtu.be{/YouTube} 

 Čtěte také: 20 důkazů, že je Chris Hemsworth nejlepším tátou na světě