Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >
Životní styl

Vstříc osobnímu i kariernímu růstu na konferenci Marie Claire BETTER TOGETHER

Navšitvte konferenci BETTER TOGETHER, vystupte ze své komfortní zóny a rozviňte své soft skills!

Konference se uskuteční 23.-24. listopadu v hotelu Diplomat v Praze. Dva dny nabité radami, doporučeními, networkingem a workshopy, ze kterých si odnesete cenné informace, reálné dovednosti i užitečné kontakty. 

Události letošního roku otestovaly naše schopnosti a vzájemné vztahy v práci i doma. Byla to výzva pro nás všechny. Cílem konference je poskytnout ženám informace a podněty, které jim pomohou vystoupit z komfortní zóny a naplno rozvinout svoje soft skills, schopnosti, které jsou pro moderní, kvalitní leadership nezbytné. První den konference vás čekají přednášky, rozhovory a panelové diskuse. Druhý den jsou připraveny interaktivní přednášky a workshopy pro váš osobní rozvoj.

Proč je letos konference Marie Claire BETTER TOGETHER, tradičně zaměřená na ženy, dvoudenní? Chce vám nabídnout nejen přednášky a praktické rady zajímavých lidí, kteří vás motivují a inspirují, ale také více praxe, možností se něčemu reálnému přiučit a pracovat sami se sebou. Protože o čem jiném je osobní rozvoj? Jde o investici do nás samotných a naší budoucnosti a na takové se nevyplatí šetřit! Pokud toužíte otevřít dveře na cestě růstu v kariérním i osobním životě, potom si pořiďte vstupenky na konferenci BETTER TOGETHER již nyní! Kapacita je totiž omezená. 

Early Birds vstupenky, které jsou dostupné za lepší cenu do 30. září) zakoupíte na goout.cz a jejich cena je 1490 Kč a pro předplatitelky Marie Claire za 1190 Kč.  

A co vám tedy může konference BETTER TOGETHER konkrétně nabídnout? PRVNÍM DNEM plným přednášek a diskuzí vás provede Pavlína Wolfová, moderátorka podcastu Marie Claire SUPERŽENY a ten bude rozdělen do tří bloků. 

BLOK I. - Rovné partnerství: Cesta k úspěchu v rodině, v životě i v práci.
Vytváření kultury rovnosti a partnerských vztahů v kariéře by pro vedení firem v soukromé i veřejné sféře mělo být strategickou prioritou. Zvláště nyní, kdy jsme si kvůli celosvětové koronavirové pandemii museli rychle osvojit nové technologie a procesy, abychom byli spolu, i když jsme se nemohli osobně potkat. Byla to výzva pro nás všechny. Právě ony inovace a nová řešení nám ukazují cestu, jak si vzájemně vyjít vstříc. Proto je nyní skvělá doba na otevřenost v komunikaci, stejně jako na změny, které mohou naše životy a naše kariéry posunout dopředu. Částečné úvazky, práce z domova, sdílená pracovní místa, prostor pro růst zaměstnanců - způsoby, jak naše životy dobře prožít, v soukromíi v kariéře. A co si o tom myslí osobnosti, které předvedly své lídrovství i v době skutečné krize?

BLOK II. - Komunikace ze všech úhlů
Jsme lidé a dostali jsme dar řeči, jenže bez návodu k použití. Musíme spolu mluvit v rodině, v manželství, a hlavně v práci. A mluvit spolu znamená také vzájemně si naslouchat, vzájemně se respektovat. Komunikace je prostě a dobře základ všeho, když spolu ženy a muži nebudou mluvit, nikdy to lepší nebude. Pryč se dvěma monology, je tady DIALOG! Proto je tento blok věnován hlavně rozhovorům. Těšit se můžete například i na talk show Ivy Pazderkové „Máš pravdu, miláčku.“

BLOK III. - Pod tlakem - Skutečné příběhy skutečných žen
Nepřeválcovala je ani koronavirová krize! Inspirativní ženy, které umí pracovat pod tlakem, které si mnohdy sáhly až na dno svých sil, a to jim dalo ještě větší sílu uspět a zároveň podat pomocnou ruku dalším ženám. Jako kdyby se celý život řídily oním heslem: Když nemůžeš, přidej víc!

Série dynamických krátkých přednášek inspirativních osobností bude v režii Martiny Viktorie Kopecké - farářky Církve československé husitské, Terezy Nagyové - bloggerky a podnikatelky, Jarmily Štukové - fotodokumentaristky a válečné fotografky a Barbory Chuecos - manažerky, mentorky a koučky. 

DRUHÝ DEN se můžete těšit na interaktivní přednášky a workshopy se zkušenými odborníky na témata: Coaching, Osobnostní diagnostika, Jak se orientovat v informacích, Ženy a vyjednávání, Autentický leadership, Business etiketa, Začněme s mentoringem, Osobní branding, Chůvy vs. školky, Upravená do práce, Vyjednávací taktiky, Zdravá záda a správné držení těla nebo Jak motivovat tým? 

Více informací naleznete na konference.marieclaire.cz