Uzavření posiloven a sportovišť nemusí znamenat, že se musíte přestat hýbat. Ke snížení rizika deprese podle studie australských vědců totiž stačí pouhý jeden trénink týdně! A vy si jich s našimi tipy na cvičící aplikace a videa můžete dát hned několik. 3..2..1..start!

1. adidas Runners Prague

Běžecká komunita adidas Runners má v běžném provozu krásné zázemí v pražském Karlíně, které je výchozím místem nejen pro běžecké tréninky, ale pořádají se zde i lekce jógy, funkční a kruhové tréninky nebo lekce posilování. Aktuálně je však prostor adidas Runbase zavřený, a tak trenéři vymysleli náhradní program, aby běžci ani další zájemci o cvičení v karanténě příliš nezlenivěli. Stačí se přidat do facebookové skupiny adidas Runners Prague, kde najdete videa s tipy na cvičení od jednotlivých trenérů, ale také tipy na zdravé recepty nebo na inspirativní podcasty. Dnes od 18 hodin se můžete připojit k live lekci jógy s Terezou Červenkovou nebo zítra od 7:30 k lekci ranního protažení a posilování s kapitánkou týmu Adélou Blahovcovou. 

2. Cyberobics

Na uzavření fitness center zareagovalo i jedna z nejoblíbenějších pražských posiloven John Reed Fitness se svou partnerskou značkou Cyberobics. Aktuálně možňuje užívání všech virtuálních lekcí na Cyberobics v celé České republice zdarma pro všechny a to do doby, než budou fitness studia opět otevřena. Cyberobics je platforma, která obsahuje více než 100 cvičení pro muže a ženy a najdete na ní kurzy pro začátečníky i pokročilé. V nabídce jsou například lekce jako HITT, kettlebells, tanec, jóga nebo pilates. A jak se do Cyberobics přihlásit? Stačí si buď stáhnout do mobilu aplikaci Cyberobics nebo otevřít webovou stránku www.cyberobics.com, zaregistrovat se a už můžete cvičit! Tréninky jsou vedené v angličtině a jsou natočené na nejrůznějších místech v USA.

3. Nike Training

Další velmi šikovnou aplikací je Nike Training. Její používání je úplně jednoduché, stáhnete si ji do mobilu nebo tabletu, zaregistrujete se a můžete vybírat z nejrůznějších tréninků buď podle skupiny svalů, které chcete posilovat, nebo podle typu cvičení či vybavení, které máte k dispozici. Tréninky jsou rozdělené i podle časové náročnosti či vaší pokročilosti. Navíc si před spuštěním videa můžete podrobně prohlédnout, co každý trénink obsahuje, proto se nemusíte bát, že byste začala cvičit a nezvládla vydržet až do konce. Aplikace umožňuje také vytváření tréninkových plánů a ukládání oblíbených tréninků. Tak kdy začínáte?

Níže v galerii pro vás máme tipy na stylové sportovní oblečení, které snadno koupíte online i v době zavřených obchodů.

Pokud to není nezbytně nutné, nevycházejte v současné době ze svých domovů - a to ani pro nové číslo Marianne. Časopis Marianne si totiž můžete, bez nutnosti platit poštovné, objednat až domů. Více informací se dozvíte zde