Připadá vám, že během karanténních opatření přibíráte? Zkuste zdravou dobrotu, která vám určitě ručičkou na váze nehne.

PŘÍPRAVA: 15 MINUT + 1 HODINA ODLEŽENÍ, OPÉKÁNÍ 8 MINUT 

PRO 4 OSOBY 

Ingredience:

90 g bulguru, 2 lžíce olivového oleje, 1 malá cibule, nakrájená nadrobno 1 stroužek česneku, 1 lžička římského kmínu, 1 lžíce nasekané hladkolisté petrželky, 400 g vařené cizrny (klidně z konzervy), 1 vejce, 100 g strouhaného čedaru, 50 g piniových oříšků, sůl a čerstvě mletý pepř, slunečnicový olej na potření 

NA OMÁČKU: 4 lžíce jogurtu, 2 lžíce strouhaného sýra balkánského typu (např. feta), 1 lžička pesta 

NA DOKONČENÍ: 4 housky, nejlépe celozrnné, 4 listy salátu, plátky rajčete, fety a bazalka na ozdobení

Postup:

Zalijte bulgur vroucí vodou a nechte ho 20 minut odpočívat. Slijte a nechte okapat. Na olivovém oleji opékejte