Reklama

Nová pravidla módy: Viditelná loga už jsou zase trendy!

Módní trendy se nyní opět razantně mění. Minimalismus je na ústupu a naopak vládne romantismus a maximalismus. Už neplatí heslo méně je více, módní svět se nyní řídí opačným heslem: více je více.
Napsal Lucie Tomišková​ Vydáno 06. říjen 2016
Nová pravidla módy: Viditelná loga už jsou zase trendy!
Strůjcem této změny je mimo jiné i návrhář Alessandro Michele, který s posledními kolekcemi pro značku Gucci způsobil revoluci. Například z monogramové kabelky, která byla roky na ústupu, udělal opět IT kabelku, která vládne . A další překvapující moment? Viditelná velká loga značek – ta byla po dlouhou dobou spíše pojmem špatného vkusu, teď ale slaví velký návrat. Objevují se na mikinách, kabelkách nebo šálách (u nás se toho skvěle chopil například Jakub Polanka). 
 
 
Zkrátka to, co bylo považováno za „levné“ a typické pro východní země, nyní zařazují do svých kolekcí značky jako Loewe, Lanvin, Pucci a další. Opět také vylétla poptávka po monogramových kabelkách značky Louis Vuitton, které svůj cool faktor ztrácely pod vlivem častého kopírování. A ostudou už není ani vyrazit do ulic v mikinách či tričkách s logem highstreetových značek – v roce 2016 tím dáváte tím najevo svůj styl a cit pro nadsázku, nikoli fakt, že „na to máte“, jako tomu bývalo před lety. 
 
 
 
Inspirace & nákupy: Logománie
 
Reklama