Reklama

Čím více jsme připojení, tím méně jsme propojení

Pekingský designér Shiyang He z reklamní agentury Ogilvy dostal zajímavou zakázku, a to vytvořit sérii reklam, které budou poukazovat na to, jak chytré telefony škodí mezilidským vztahům.
Napsala Aneta Benešová Vydáno 07. červenec 2015
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)
Čím více jsme připojení, tím méně jsme propojení

V rámci kampaně, kterou Shiyangovi zadalo Centrum pro psychologický výzkum ve městě Šen-jang, vytvořil umělec sérii tří reklam, které zobrazují každodenní domácí situace s obrovským smartphonem uprostřed. Ten prakticky zamezuje jakékoli komunikaci mezi dvěma lidmi na fotografii.

smartphones

Ve skutečnosti není Shiyang jediným, komu dělá starost stále se zvyšující počet lidí závislých na chytrých telefonech. Slavný britský streetartový a graffiti umělec Banksy se minulý rok podělil se světem o své další dílo, které má také poukázat na závislost lidí na jejich telefonech.

 smartphone2

Chytré telefony se pro nás staly tak nepostradatelnými, že psychologové dokonce přišli s označením pro strach z odloučení od nich – nomofobie. Pokud svůj telefon kontrolujete častěji jak stopadesátkrát za den, což je číslo typické pro průměrného uživatele, máte problém.

 

Zdroj fotografií: Ogilvy

Číst 1825 krát Naposledy změněno čtvrtek, 09 červenec 2015 15:24

Další články

Reklama