Cílem módní přehlídky je samozřejmě představit novou kolekci, ale důležité je najít nějaký neotřelý způsob. Alexander McQueen kdysi zvolil hologram Kate Moss, módní dům Gucci zase děsivou scenérii operačního sálu. Podívejte se, které přehlídky jsme vybrali jako ty nejkrásnější, ale také nejvíce šokující.
Promotion

Karl Lagerfeld dokáže proměnit pařížský Grand Palais v odletovou halu nebo v místo, kde startuje raketa do vesmíru. Na jiné přehlídce zase vytvoří supermarket. U Louise Vuittona mohou modelky přijíždět na eskalátorech, vlakem nebo výtahem, kreativní ředitel Marc Jacobs vždy dokázal nemožné. U Gucciho nyní Alessandro Michele chce hlavně šokovat, proto modelky nosily podobizny svých vlastních hlav v náručí a procházely se po operačním sále. Naopak Dior chce v divácích zanechat hlavně dojem krásy.

V galerii si můžete prohlédnout scenérie z devětadvaceti nejzajímavějších přehlídek posledních deseti let.

Promotion