Přejít k hlavnímu obsahu
Móda

Fastfoodová snídaně u Tiffanyho? To není nesmysl, ale realita

Toto je asi ten nejvíc dekadentní způsob prodeje parfémů, jaký jste kdy viděli. Společnost Tiffany & Co. se totiž rozhodla, že design nové prodejny v Convent Garden v Londýně pojme trochu netradičně. Svůj jedinečný parfém odstínu Tiffany Blue, jenž je přísně chráněný ochrannou známkou, si tu budete moct koupit během pár sekund.

Přidejte si Marianne do oblíbených na Google zprávách
Anonymous | 15. 08. 2018

Jak? Přece v automatu na cukrovinky. Místo sušenek, čipsů a nezdravých limonád vás tu čeká obří porce voňavého produktu, na který si zákaznice musely počkat přesně 30 let. Svojí první vůni uvedla značka na trh v roce 1987. A stejně jako v minulém století je i nyní ztvárněním luxusu, ženské krásy a elegance. Proč ji tedy nezabalit do něčeho atypického?

Pravda, tento nápojový automat nevypadá zase až tak obyčejně. Svítí tiffanovsky modrou, nepřijímá mince, pouze platební karty a skvěle ladí s interiérem. “Naším cílem bylo vytvořit hravé místo, kde se objeví nápadité designové prvky a důvtip značky,” vysvětluje Richard Moore, viceprezident a kreativní ředitel šperkařství.

Ostatně to není poprvé, co značka využila zvláštní formu marketingu – na oslavu kampaně Believe in Dreams nabarvila tradičně žluté newyorské taxíky do tyrkysové barvy a stejně tak stanice metra, kde jste si v květnu mohli koupit limitované jízdenky Tiffany & Co. MetroCards.

tiffany

Modrá je dobrá, minimálně pro všechny dámy, jež touží po luxusní krabičce s diamantem.

Autorka textu: Dominika Bártová

 

ČTĚTE TAKÉ: New York se oblékl do Tiffanyho modré

Marianne je i na sociálních sítích:
×
  • Marianne
  • 899 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + TÓNUJÍCÍ KRÉM ATTITUDE + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + TÓNUJÍCÍ KRÉM ATTITUDE + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit