Přejít k hlavnímu obsahu
Móda

Styl, který se nebojí být osobní

Info ikona

Móda nikdy nebyla o tom vypadat stejně jako ostatní. Naopak. Nová kampaň Answear.cz ukazuje, že ty nejzajímavější příběhy vznikají tam, kde se potkávají rozdílné pohledy na svět i styl.

Promotion | 30. 04. 2025
Měření

Vybrali jsme dvě ženy, jejichž přátelství je stejně silné jako jejich schopnost spojit zdánlivě odlišné pohledy na svět a různé styly oblékání. Kreativní konzultantka a designérka Karolína Otevřelová a social media & influencer managerka Polina Polkovnikova se pro Marianne staly modelkami nové kampaně, v níž ukázaly, jak móda i přátelství oslavují jedinečnost a rozdílnost, která je spojuje.

Každá z nich vyjadřuje svůj styl po svém. Karolína se přiklání k nadčasové klasice, čistým liniím a pánským prvkům. Polina je ztělesněním kreativního chaosu, vrstvení a hravých detailů. A přesto, že jejich styly jsou odlišné, právě tato rozmanitost je přirozeně spojuje. Protože móda, stejně jako přátelství, je především o svobodě být sama sebou.

Nová kampaň Answear.cz Zahalte svůj život do vzácných věcí přesně tento princip oslavuje. Inspiruje ženy k tomu, aby se nebály spojovat zdánlivě nespojitelné.

„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme naše zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu," říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com.

Kampaň ukazuje, že i na první pohled nespojitelné věci mohou dohromady fungovat, a často dokonce lépe, než by kdo čekal. Za kreativním konceptem stojí agentura Saatchi & Saatchi, která si pohrává s odvážnými módními kombinacemi. Kontrastní styly propojuje pomocí provokativních otázek jako „Může se adidas zamilovat do Patrizia Pepe?“, „Mohou být Pinko a AllSaints nejlepší kamarádky?“ nebo „Mohou si BOSS a Birkenstock rozumět?“ V kampani Answear.cz totiž platí jednoduché pravidlo: styl se tvoří podle vás, ne podle pravidel.

Ráno v kavárně: Minimalismus vs. vrstvení

Na pracovní schůzku v oblíbené kavárně IF Cafe ve Werichově vile přichází Karolína ve svém typickém stylu. Šedý blazer a široké kalhoty Day Birger et Mikkelsen doplňuje o minimalistické černé psaníčko AllSaints. V kontrastu s ní Polina vsadila na vrstvení, béžové džíny Rag & Bone doplnila bavlněným svetrem OUI, koženou bundou Remain a výraznou kabelkou MM6 Maison Margiela.

Info ikona

Odpoledne kolem Kampy: Když se potkává elegance s kreativní hrou

Odpolední výstava v okolí muzea Kampa patří ležérnějším kombinacím. Karolína obléká béžový kabát Hugo, denimovou košili a džíny Levi’s a Ray-Ban brýle. Polina zase mixuje zelenou hladkou mikinu Polo Ralph Lauren, elegantní kalhoty Forte Forte a zelenou khaki bundu Barbour. Celek můžete dotvořit barevnými doplňky: hedvábný šátek Max Mara nebo kabelka Missoni.

Info ikona

Večer u Národního divadla: Rocková elegance vs. nespoutaná energie

Večer pak patří koncertu a uvolněnější módě. Karolína zůstává věrná své eleganci: černé sako BOSS, kožené kalhoty Zadig & Voltaire doplněné kabelkou a šperky Sessún. Polina naopak sahá po šedé kožené bundě Gestuz s třásněmi, růžové manšestrové košili American Vintagedžínách Rotate, kabelka Missoni Pouch a sluneční brýle Ray-Ban.

Styl jako osobní jazyk

Protože móda, stejně jako vztahy, nemusí být bezchybná, aby byla krásná. Důležité je, když odráží to, kým opravdu jste. V každém detailu, v každém kontrastu, ve všem, co si dovolíte nosit i prožít po svém. A díky tomu se pak stává bezchybnou.

×
  • Marianne
  • 899 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + TÓNUJÍCÍ KRÉM ATTITUDE + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + TÓNUJÍCÍ KRÉM ATTITUDE + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit