Přejít k hlavnímu obsahu
Téma Marianne

Plavková revoluce: 56letá modelka hvězdou magazínu Sports Illustrated

Vypadá to, že rok 2016 bude rokem hnutí za demokratizaci těla. Po kalendáři Pirelli, magazínu Women's Health a několika osobních výzvách na facebooku, se připojuje i vlivný magazín Sports Illustrated. Hvězdou jeho plavkového vydání jsou nejen plus-size modelky, ale dokonce i šestapadesátiletá žena!

Ivona Šouralová | 10. 02. 2016

Foto: Swimsuits for All

Nejde sice o titulku prestižního sportovního magazínu, ale o plavkový speciál a reklamu značky Swimsuits for All, ktará vzbudila hodně pozornosti. Jejími hvězdami jsou totiž tři modelky, které vybočují ze standardních modelingových kategorií, ať už proporčně nebo věkem.

ČTĚTE TAKÉ: Tělo 2015: Revoluční kalendář Pirelli, padesátiletá Bond girl a sexy „pivní“ pupky

Šestapadesátiletá modelka Nicola Griffin je vůbec nejstarší ženou, která se kdy objevila na stránkách Sports Illustrated. A co víc, v reklamě ji doprovázejí dvě modelky plných tvarů, osmadvacetiletá Ashley Graham, která byla tváří Swimsuits for All již loni, a šestadvacetiletá Philomena Kwao, která má ghanské kořeny. 

 

V kampani, která se fotila v Karibiku, jsou všechny tři oděné do stejných metalicky zlatých sexy bikin – což Nicolu zprvu docela znepokojovalo. „Z focení jsem byla hodně nervózní, přece jen vedle mě pózují holky o polovinu mladší a k tomu jsem vyfasovala stejné plavky. Nakonec to ale bylo fajn,“ říká a nešetří chválou na své kolegyně. „Ashley má tak boží tělo, je moc příjemné vidět v magazínech i přirozené ženy, zdravé holky krev a mlíko. Myslím, že nastává čas, kdy bude naprosto běžné vídat pořádné ženy vedle modelek.“

Jediné, co Nicole Griffin na této práci vadí, jsou právě komentáře poukazující na fakt, že je nejstarší ženou ve Sports Illustrated. „Když o mě takto lidé hovoří, cítím se na osmdesát. Na druhou stranu, když se srovnám se svou matkou, tak ona v mém věku opravdu byla starou paní, která nenosila make-up ani si nekupovala nového na sebe,“ uvažuje Nicola. 

ČTĚTE TAKÉ: Nová kampaň L’Agent by Agent Provocateur je sexy oslavou ženských křivek!

Mimochodem, kampaň se šíří nejen povědomím lidí, ale i na sociálních sítích, kde pod hashtagy #swimsuitsforall nebo #swimsexy ženy sdílejí své fotografie v plavkách, aby dokázaly, že se za své tvary nestydí, a podpořily ostatní. Je to tedy asi definitivní – rok 2016 je rokem demokratizace těla. Už teď jsme v Marianne zvědavé, kdo se k tomuto pozitivnímu hnutí přidá dál.

Zdroj: Daily Mail 

Plavková revoluce: 56letá modelka hvězdou magazínu Sports Illustrated
Marianne je i na sociálních sítích:

Související články

Marianne bydlení
Je k neuvěření, v jaké bydlení se proměnila tato nevzhledná chatka z 80. let

Je k neuvěření, v jaké bydlení se proměnila tato nevzhledná chatka z 80. let

Zábava
Kvíz: Jak dobře znáte příběh narození Ježíška? Ověřte si své znalosti

Kvíz: Jak dobře znáte příběh narození Ježíška? Ověřte si své znalosti

Lidé a místa
Svým vyráběním a romantickou zimní zahradou okouzlila sociální sítě

Svým vyráběním a romantickou zimní zahradou okouzlila sociální sítě

Poradna
Rozhovor s interiérovou designérkou: Při navrhování interiérů je mi inspirací celý svět

Rozhovor s interiérovou designérkou: Při navrhování interiérů je mi inspirací celý svět

×
  • Marianne
  • 1 099 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + ULTRAZVUKOVÁ ŠPACHTLE ETA + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + ULTRAZVUKOVÁ ŠPACHTLE ETA + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit