Podmalba na skle
Jiří Honiss ve své dílně
Svatý Florian
Podmalba vzniká na skle ideálně o síle 2mm. "Je dobré mít starší sklo, případně je zestařit ponořením do louhu," říká Jiří Honiss.
K rozmíchání barvy místo palety klidně poslouží i víčko od piva.
Jiří Honiss ve své dílně
Nejtenším štětcem se na rubovou stranu namalují nejdřív černou barvou kontury.
Zátiší z podmalbářské dílny
Jiří Honiss ve své dílně
Šablony, podle kterých vznikají podmalby Jiřího Honisse.
Zátiší se svatým obrázkem na skle malovaným
U podmalby je vše zrdcadlově obrácené, proto se nejprve olejovými barvami, které se po zaschnutí nerozmazávají překreslují detaily a poté se přechází k větším plochám.
Prohlédněte si další galerie
- Přístavba rodinného domu nad řekou Sázavou se proměnila v místo, kde se mísí síla přírody s jemností dřeva
- Dům z roku 1980 byl láskou na první pohled. Řadovka s přezdívkou Kostka se mění spolu se svými majiteli
- Rodinný dům, který si jeho obyvatelé kdysi nechali před patnácti leti navrhnout jako dřevostavbu, prošel fascinující proměnou
- Moderní dřevostavba s duší plnící principy feng šuej: Domov mladé rodiny, kde proudí klid i energie
- DIY: Svítící vánoční skřítek, který vám doma udělá větší radost než drahé dekorace
79 Kč
79 Kč
84 Kč