Podmalba na skle
Jiří Honiss ve své dílně
Svatý Florian
Podmalba vzniká na skle ideálně o síle 2mm. "Je dobré mít starší sklo, případně je zestařit ponořením do louhu," říká Jiří Honiss.
K rozmíchání barvy místo palety klidně poslouží i víčko od piva.
Jiří Honiss ve své dílně
Nejtenším štětcem se na rubovou stranu namalují nejdřív černou barvou kontury.
Zátiší z podmalbářské dílny
Jiří Honiss ve své dílně
Šablony, podle kterých vznikají podmalby Jiřího Honisse.
Zátiší se svatým obrázkem na skle malovaným
U podmalby je vše zrdcadlově obrácené, proto se nejprve olejovými barvami, které se po zaschnutí nerozmazávají překreslují detaily a poté se přechází k větším plochám.
Prohlédněte si další galerie
- Obrovský úspěch českého sklářství. Ozdoby Koulier doplní největší sbírku vánočních ozdob na světě
- Chaloupka u řeky láká na klid Beskyd a luxus v dřevěném kabátu. Nahlédněte dovnitř
- Skandinávské kouzlo uprostřed města: Otevřený krb, dubové parkety a vůně jabloní
- Krajka, červená barva i blyštivé kamínky. Jaké spodní prádlo byste si přála najít pod stromečkem?
- Vánoční stromeček 2025: Jak ho vybrat a pečovat o něj, aby vydržel krásný co nejdéle
79 Kč
79 Kč
84 Kč