Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >
Životní styl

Musíme si pomáhat! Značka Nivea finančně podpořila dobročinné organizace v Česku

Částku 1 200 000 korun si rozdělí tři české humanitární organizace.

Doba koronavirová ukázala, jak se k celosvětové pandemii staví velké společnosti. O některých není slyšet, jiné pomáhají na všech frontách. Do druhé skupiny patří i výrobce kosmetiky NIVEA, společnost Beiersdorf. Právě ta na konci března oznámila mezinárodní program pomoci: 50 milionů euro věnuje na podporu krizového managementu zejména v epicentrech a v regionech s nedostatečnou veřejnou zdravotní péčí a infrastrukturou. Zároveň společnost okamžitě garantovala mezinárodní dar v podobě 1 000 000 litrů dezinfekčních prostředků, dar v podobě minimálně 5 000 000 kosmetických produktů pro péči o pokožku a ruce značky NIVEA pro zdravotnický personál po celém světě, přímou finanční podporu globálním i místním nevládním organizacím a podporu osobních příspěvků svých zaměstnanců pro mezinárodní dobročinné organizace na celém světě a zdvojnásobení finančního objemu těchto příspěvků.

Nivea
"Buďme zodpovědní, zůstávejme doma. My, česko-slovenský NIVEA tým, děkujeme všem hrdinům, kteří dělají maximum pro naše zdraví a bezpečí," zní v popisku fotky na oficiálním instagramovém profilu NIVEA CZ/SK.

A jak NIVEA řekla, tak také provedla. V rámci regionálního programu okamžité pomoci finančně podpořila částkou 1 200 000 korun českých tři české humanitární organizace, které v době korona krize aktivně pomáhají: Český červený kříž, ADRA a Člověk v tísni. Tato regionální finanční podpora spadá do mezinárodního programu, který vytvořila společnost Beiersdorf AG v rámci své iniciativy „Care Beyond Skin“. V rámci tohoto programu se společnost vydává nad rámec svého kosmetického oboru a pomáhá lidem, společnosti a životnímu prostředí. „Krize související s koronavirem ve velmi krátkém čase ohrozila naše zdraví a zcela zastavila náš společenský život, a to vše v rozsahu, který pro nás dosud byl zcela nepředstavitelným. Jako mezinárodní společnost bychom kromě našeho globálního programu pomoci rádi zintenzivnili i podporu organizacím zde v České republice, které pomáhají lidem v této obtížné době a podporují je, a proto chceme finančními příspěvky pomoci organizacím Červený kříž, ADRA a Člověk v tísni,“ říká Peter Koyš, generální ředitel společnosti Beiersdorf Česká republika a dodává, že finanční pomoc 1 200 000 Kč byla rozdělena mezi tyto tři humanitární organizace:

Český červený kříž 
Jedna ze 192 národních společností Mezinárodního červeného kříže. Působí na poli sociálním, zdravotním a humanitárním, pomáhá při katastrofách a válkách, věnuje se zdravotní výchově. Nyní distribuuje roušky, jiné ochranné pomůcky a desinfekci – lidem a sociálním i zdravotnickým zařízením, pomáhá seniorům, doučuje děti na dálku a účastní se prevence. Společnost Beiersdorf podpořila programem okamžité pomoci Český červený kříž částkou  400 tisíc korun českých.

ADRA
Mezinárodní humanitární organizace poskytuje pomoc lidem v nouzi, v Česku od roku 1992. ADRA pomáhá výrobou ochranných roušek, dezinfekčních přípravků, gelů a rukavic svým dobrovolníkům, kteří pomáhají ohroženým obyvatelům v souvislosti s COVID 19 (např. donáškou potravin, léků atd.). Společnost Beiersdorf podpořila programem okamžité pomoci organizaci ADRA částkou 400 tisíc korun českých.

Člověk v tísni
Nevládní nezisková organizace, která poskytuje humanitární pomoc a pomáhá lidem, kteří se dostanou do dluhové, finanční a existenční tísně např. zajištěním potravinové pomoci. Člověk v tísni nabízí také dluhové poradenství pomocí bezplatné telefonické linky a zajišťuje online doučování dětem ze sociálně slabých rodin. Podporuje také učitele i rodiče ve vzdělávání dětí doma. Společnost Beiersdorf podpořila programem okamžité pomoci organizaci Člověk v tísni částkou 400 tisíc korun českých.

ČTĚTE TAKÉ: Čeští návrháři šijí roušky, které rozdávají potřebným

Titiulka

MARIANNE AŽ DO SCHRÁNKY S POŠTOVNÝM ZDARMA

Časopis Marianne si nyní můžete, bez nutnosti platit poštovné, objednat až domů. Více informací se dozvíte zde.