Přejít k hlavnímu obsahu
Promotion
Promotion
Promotion
Krása

Udržitelný parfém, který pomáhá vytvářet lepší budoucnost

Info ikona
Armani

Klimatické krize jsou si vědomi nejen uznávaní vědci, ale i luxusní kosmetické značky. A tak radikálně mění své strategie a přinášejí novou generaci produktů. Protože i tak postradatelnou věcí, jako je parfém, můžete pomoci vytvářet lepší budoucnost.

Promotion
Promotion
Markéta Vörös | 8. 09. 2021

Musím se přiznat, že když velké kosmetické společnosti mluví o nových, udržitelných směrech, beru je trochu s rezervou. Podobná slova sice zvučně zní, ale časem se ztratí v překladu. Myslím si, že menší a lokální značky berou své sliby zodpovědněji, nejen jako marketingovou hru. 

Když mi po celosvětovém online meetingu s Giorgio Armani, kterého se zúčastnilo několik stovek lidí, přišel e-mail, že značka vysadila jménem každého účastníka strom, potěšilo mě to. Protože tvrzení o novém směřování tím dostalo zcela reálné obrysy. 

Právě kácení deštných pralesů je totiž jedním z důvodu, proč jsme na počátku klimatické katastrofy. Stromy jsou plíce planety. A co se stane, když plíce vykácíme, asi všichni víme.

Armaniho cesta

Značka Giorgio Armani přišla s inovativní vůní My Way Intense, ve které se snaží snížit nežádoucí uhlíkovou stopu rovnou v procesu výroby vůně. Jak to funguje v praxi? V Giorgio Armani se rozhodli ve spolupráci s dodavateli snižovat emise už v prvotní fázi výroby, například využíváním obnovitelné energie, pěstováním ingrediencí udržitelnou formou a snížením množství obalového materiálu. 

Armani tímto krokem dostává do hry plnitelné obaly, náplně jsou v podání této značky udržitelné a trendy. Stačí koupit jeden krásný flakonek, který vám bude dělat na toaletním stolku společnost klidně i několik let. Kupovat budete pouze voňavou náplň. Ve větším (150ml) a cenově výhodnějším balení – takže ji můžete sdílet s maminkou, dcerou nebo kamarádkou. Udržitelný je i papírový obal, modrý nápis vůně My Way Intense je natištěn modrou barvou na přírodní bázi a rozprašovač je vyroben z recyklovaného skla.

Info ikona
Armani

Rozhodně netvrdíme, že právě vůně spasí planetu. To by bylo pokrytectví. Díky své ekologické koncepci a systému doplnitelných flakonů ale dosahují takzvané uhlíkové neutrality, tedy čisté nulové emise uhlíku. Je tedy vůní nové generace. Protože i malé a postupné změny se počítají. 

Krok vpřed ale můžete udělat i vy sami. Třeba přejít na obnovitelnou energii, jíst méně masa a mléčných výrobků, recyklovat a obecně se snažit neplýtvat. Utopická myšlenka, nebo nevyhnutelná budoucnost? Jakou cestu si do budoucna vyberete vy? 

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion