Neexistuje nic lepšího než právě upečený chleba s.. (doplňte si sami). Na snídani, brunch, lehký oběd, či večeři. Tento recept vzniknul, protože jsem toužila po něčem, co mě opravdu zasytí, bude hezky křupavé a nutričně vyvážené. Pojďme na to!

Avokádo obsahuje zdravé tuky a vlákninu, takže vás pořádně zasytí a čerstvý chleba.. je zkrátka čerstvý chleba, znáte to. Aby měl recept ještě větší grády, rozhodla jsem se přidat semínka z granátového jablka a konopná semínka.

Konopná semínka nijak v chuti nezaregistrujete, ale jsou známými „superfood“ a obsahují důležité vitamíny a minerály, takže dělají z receptu vitamínovou bombu. A semínka z granátového jablka? Wow. Pokud jste tuto kombinaci ještě nezkusili, tak zaručuji, že se zblázníte blahem a už nikdy nebudete chtít jíst avokádo jinak. Dodávají skvělou křupavost a úžasnou sladko-kyselou chuť.

INGREDIENCE
(pro 1 osobu)

  • 1 avokádo
  • šťává z 1/2 limetky
  • 2 polévkové lžíce koriandru
  • 1 polévková lžíce olivového oleje
  • plátek chleba
  • 1 polévková lžíce konopných semínek
  • 2 polévkové lžíce semínek z granátového jablka
  • rukola na dozdobení
  • med (nemusí být)
  • sůl

POSTUP

  1. Avokádo rozmělněte vidličkou. Hlavní je pořídit jej dostatečné zralé (půjde snadno rozmělnit), přidejte koriandr, olivový olej a šťávu z limetky. Osolte. Přidejte 1 lžíci semínek z granátových jablek (tu druhou si nechte na dozdobení). Dobře promíchejte.
  2. Pokud chcete, opečte chleba. Dejte na chleba směs, kterou jste si připravili, přidejte zbývající semínka z granátových jablek a konopná semínka. Dozdobte rukolou. Lehce pokapejte medem, pokud máte rádi sladkou chuť.

Autorka píše o zdravé stravě, pohybu a sdílí zdravé recepty na www.karindimitrovova.com