
Tommy Hilfiger – jaro/léto 2016
V průběhu let se Tommy Hilfiger stal známý pro své zábavné módní přehlídky. Návštěvníci se najednou mohli ocitnout např. v šedesátých letech na hudebních festivalech Glastonburry a Woodstock nebo seděli u přehlídkového mola připomínající hřiště pro americký fotbal. V roce 2016 udělal ze své přehlídky ještě větší senzaci. Kde jinde předvádět plavky než u vody? A tak si Tommy Hilfiger poručil vytvořit tropický ostrov v centru New Yorku.

Fendi - jaro/léto 2007
Rok plánování a 10 milionů dollarů stála nejdražší a nejúžasnější přehlídka, která se zapsala do dějin módy. Přehlídkovým molem byla totiž Velká čínská zeď. Ano, čtete správně. Na jeden ze sedmi novodobých divů světa bylo pozváno 500 VIP hostů. 88 modelek se procházelo po nejdelším přehlídkovém mole v historii, které měřilo 2,4 km. Na otázku kde se budou odehrávat další přehlídky, odpověděla majitelka značky Fendi: "Já nevím, možná na Měsíci?". My už by jsme se snad ani nedivili.

Louis Vuitton - jaro/léto 2014
Před začátkem této módní přehlídky se spekulovalo o odchodu hlavního módního návrháře značky Louis Vuitton – Marca Jacobse. Návštěvníci po vstupu do prostor, kde se přehlídka odehrávala, měli ihned jasno. Marc Jacobs totiž během svého 16 letého působení pro značku představil nové kolekce na nezapomenutelných show. Modelky během nich nikdy nechodily po obyčejném mole. Projížděly se po eskalátorech nebo ve výtazích z tepaného železa, procházely se kolem kašny i kolotoče. Nic z toho na této přehlídce nechybělo. Jen místo pestrých barev bylo vše zahalenou temnou černou. Bylo to jako vzpomínkové album a zároveň oslava všech let, během kterých Marc Jacob dostal značku Louis Vuitton do výšin. Pár hodin po skončení přehlídky vyšlo oficiální prohlášení, že návrhář opravdu odchází.

Chanel – podzim/zima 2014
Chanel se při plánování všech módních přehlídek vždy řídil heslem "Nic pro nás není drahé". Díky tomu je každá přehlídka neuvěřitelná podívaná. V roce 2014 se pařížské výstaviště Grand Palais proměnilo v supermarket. A to doslova. Modelky, včetně Cary Delevigne, tlačily nákupní vozíky mezi regály plnými potravin značky Chanel. Kdybyste si ale chtěli uvařit těstoviny nebo umýt toaletu čistícími prostředky od Chanela v běžném obchodě je bohužel neseženete.

Chanel – léto 2010
V roce 2010 značka představila novou kolekci přímo v Benátkách. Návštěvníky čekala opravdu působivá podívaná. Přehlídkové molo, v pozadí zapadající slunce a zvuky šumějícího moře. Chanel prostě umí zaujmout.

Alexander McQueen – podzim/zima 1998
Kolekce byla inspirována příběhem Johanky z Arku. A to doslova. Finále přehlídky zahrnovalo modelku stojící uprostřed ohnivých plamenů. Pokud se podíváte na záznam, všimněte si jednoho rozdílu od dnešních módních přehlídek. Nechybí tam něco? Vzhledem k tomu, že před dvaceti lety neměly mobilní telefony foťáky, nelemuje molo záplava smartphonů. To už se dnes jen tak nevidí.

Christian Dior jaro/léto 2018
80 tisíc kusů zrcadel, 8,2 tun betonu, 20 dní instalace a 80 lidí – to vše bylo potřeba pro vytvoření zrcadlové mozaiky v Musée Rodin pro módní přehlídku Dior.
Prohlédněte si další galerie
- Kempování už není jen pro drsňáky: Tyto vychytávky vám zajistí pohodlí, které jste v přírodě ještě nezažili
- Nízký rozpočet, velká proměna: Tento starý vinohradský byt vás překvapí svým kouzlem
- Prvorepublikovou vilu v Říčanech si přála zařídit v retro stylu, jak se proměna interiéru vydařila?
- Masaryk by žasl: Mezonet ve vile ukrývá ocelové schodiště, mosaz a výhled, který bere dech!
- Kategorie Móda