Přejít k hlavnímu obsahu

P&G ODHALUJE NOVÝ PŘÍSTUP V OBLASTI TECHNOLOGIE LÁTEK

Společnost P&G exkluzivně odhalila pro svoje značky výrobků pro péči o prádlo – Ariel a Lenor - svou průlomovou strategii inovace výrobků v oblasti látek a módy na inaugurační akci P&G Látky budoucnosti v Miláně. Giles Deacon a skupina prestižních odborníků ze světa módy a textilního návrhářství se setkali a zabývali se nejnovějším pokrokem v oblasti tkanin a z toho vyplývající výzvou, která se týká způsobu péče spotřebitelů o svoje oděvy.

Redakce Marianne | 3. 04. 2014

Divize péče o látky společnosti P&G odhalila svůj jedinečný technologický přístup k látkám, který pomáhá zachovat oblečení déle jako nové

Margarita Bahrikeetonová, z týmu P&G pro výzkum a vývoj v představení hlavních cílů poodhalila, jak se v divizi péče o látky společnosti P&G spojila inspirace a vědecké znalosti ze značek péče o vlasy a pokožku s celosvětovými studiemi, týkajícími se vztahu spotřebitelů ke svým oděvům s cílem vytvořit strategii, změny hry a změnit postavení kategorie pracích prostředků. M. Bahrikeetonová představila 3krokový technologický přístup k látkám: prát, chránit a zlepšovat trvanlivost, krásu a vlastnosti oděvů, které spotřebitelé milují. Letmý pohled do budoucích výrobkových inovací P&G poskytl vizi o tom, jak může péče o látky změnit každodenní oděvy na výjimečné módní kousky.

Setkání myšlenek předních světových odborníků ze světa módy a látek

Première Vision, oficiální partner P&G Látky budoucnosti a respektovaný prognostik trendů v oblasti látek, zahájil akci prezentací módní ředitelky, Sabiny Le Chatelierové, o nových pokrocích v textiliích. Popsáním „adventu třetí průmyslové revoluce“, vnímané prostřednictvím trendu v oblasti tkanin a módy, který se nazývá FutureCraft, Le Chateliorová objasnila, jak se látky stávají čímsi víc než jen vizuálními předměty – jsou smyslnější než kdykoliv předtím, vyvolávají celou škálu vjemů, a to zejména ve spojení s oděvy, vyrobenými ze složitých kompozicí, s různými tkaninami, které si vyžadují opačné potřeby v péči o tyto látky. Prezentaci doplnila diskuze dalších odborníků z oblasti látek a módy, jako je Valérie Cailliezová, provozní ředitelka v Institut Français du Textile et de L'Habillement (IFTH), uznávaná pedagožka ze světa módy, profesorka Louise Wilsonová, OBE z Central Saint Martins; Siegfried Winkelbeiner, generální ředitel společnosti Schoeller Textiles a módní návrhář (a moderátor akce) Gianluca Longo. V této různorodé skupině odborníků ze světa látek a módy je příchod sofistikovaných promítnutý tak, že slova „pratelný“ a „módní“ se už navzájem nevylučují a právě toto je výchozím bodem pro odvětví.

Nejnovější inovace, gelové kapsle Ariel Power - nová definice péče o prádlo a praní

S uvedením nejnovějšího průlomového výrobku značky Ariel společnost P&G představila svou jednoznačnou odpověď na zachování trvanlivosti a krásy módy, kterou zároveň poskytuje vynikající vlastnosti její inovačních technologií praní, která přináší 3kroková technologie v oblasti látek od P&G. V reakci na možných 900 výzev v oblasti praní vyvolaných „novým - normálním“ v módě a tkaninách každodenního oblečení, gelové kapsle Ariel Power perou, chrání a zvyšují kvalitu tkanin na úrovni vlákna, díky čemuž zanechávají čistoskvoucí prádlo, které vydrží déle jako nové. Na této inovaci pracovalo více než 100 vědců a inženýrů, zahrnovala zkoušky, u kterých víc než 5000 spotřebitelů použilo 8 tun prádla a získala více než 50 patentů.

Představení nového Lenoru s technologií STEP a dlouhotrvající svěží vůní

Po 3 letech rozsáhlého testování oddělení pro výzkum a vývoj s týmem více než 25 vědců Lenor vyvinul nové složení se změkčujícími složkami, které jsou až 10krát menší než předtím, takže během praní se tyto částice dostanou hlouběji a rychleji do hlouběji a rychleji přes vrstvy látek a ošetří vlákna, čímž se snižuje tření mezi tkaninami. Díky tomu se minimalizují možnosti poškození a předčasného opotřebení oděvů. Viditelný rozdíl lze zpozorovat již po 5 nebo 10 praních, což prokazuje, jak jeho průlomová technologie ochrany vláken přispívá k tomu, že oblečení vypadá déle jako nové. Aviváž Lenor je k dostání v šesti podmanivých klasických a luxusních vůních a každá z jeho variant obsahuje parfémy, vytvořené ve spolupráci s předními výrobci parfémů.

Giles Deacon představuje svou první kolekci, kterou lze prát v pračce, exkluzivně navrženou pro P&G Látky budoucnosti

Tato nová obchodní strategie se zrodila při dech beroucí módní přehlídce nově jmenovaného globálního módního poradce P&G, Gilese Deacona, který exkluzivně představil svou první kolekci oblečení, která se dá prát v pračce před diskuzí o inovacích v oblast tkanin a o tom, jak tato skutečnost ovlivnila a ovlivní jeho návrhy

Giles poznamenal: „Pro tuto kolekci jsem chtěl vytvořit něco neočekávaného. Použil jsem siluety, u kterých byste nečekali, že se dají prát v pračce – jako například večerní šaty – spolu s nejmodernějšími látkami, čímž se zpochybňují ustálené představy o tom, jak mají vypadat oděvy, které se dají prát v pračce. Spoluprácí s odborníky z divize péče o látky v P&G jsem se naučil, že spotřebitelé chtějí, aby jejich oděvy vypadaly co nejdéle jako nové, a spolu s P&G pracuji na tom, aby se toto přání stalo skutečností. Jsem si jist, že časem budeme svědky toho, že stále více módních návrhářů při navrhování zohlední možnost  praní oděvů v pračce.“

Mohamed Samir, viceprezident divize péče o látky společnosti P&G v Evropě, uvedl:

„V divizi péče o látky společnosti P&G se neustále naplňovat ustavičně se vyvíjející potřeby lidí. Inovujeme a zlepšujeme naše výrobky, abychom zajistili, že budou v souladu s měnícími se trendy v oblasti módy a látek.

Dnes, kdy je móda díky inovacím tkanin dostupnější díky možnostem, mezi které patří i oblečení módních návrhářů, které lze prát v pračce, se ocitáme na kritické křižovatce mezi každodenním vztahem lidí k těmto novým módním kouskům a požadavkem na inovativní péči o látky, které vyvolaly tyto úžasné oděvy. Vidíme prostor na to, abychom spojili módní průmysl a  nový technologický přístup společnosti P&G k inovaci v péči o prádlo s cílem víc zpřístupnit módu a zjednodušit péči o ni pro běžného člověka.“

Pokračoval: „Program a partnerství v rámci P&G Látky budoucnosti odrážejí naše poslání pomáhat lidem starat se o módní oblečení, které si oblíbili tak, aby vypadalo déle jako nové. Je skutečně úžasné, že poprvé spolupracujeme s těmi, kteří stojí v čele ovlivňování módy a látek, a kteří sdílejí stejnou vizi a vášeň jako P&G pro krásu módy a látek. Díky těmto partnerstvím a novému inovačnímu přístupu chceme předefinovat a pozvednout to, co znamená praní a péče o prádlo.“



Marianne je i na sociálních sítích:

Související články

×
  • Marianne
  • 899 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + SKINPERFECT PRIMER + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + SKINPERFECT PRIMER + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit