Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >

RENOMOVANÝ BRITSKÝ NÁVRHÁŘ GILES DEACON NAVRHNUL KOLEKCI EXKLUZIVNĚ PRO SPOLEČNOST PROCTER & GAMBLE

P&G není nutné zdlouhavě představovat. Tento gigant patří mezi přední světové společnosti, do jejichž portfolia patří nejen renomované kosmetické značky, ale také oblíbené výrobky pečující o látky. P&G nyní posunuje svou promyšlenou a sofistikovanou vizi ještě dál a představuje 3krokový technologický přístup k látkám. Společnost si přizvala na pomoc renomovaného britského návrháře Gilese Deacona.

Redakce Marianne | 3. 04. 2014


Jméno Giles Deacon je ve světě módy pojem. Tento Brit vystudoval nejprestižnější uměleckou školu Central Saint Martin´s a jeho jedinečný talent jej jen několik málo let po jejím dokončení katapultoval do pozice hlavního designéra ikonické značky Bottega Veneta. Módnímu domu se sice upsal na čtyři roky, ale vedle toho svými návrhy zvládnul zásobovat také Gucci Group. Snad každý návrhář ale touží po příležitost prezentovat svou tvorbu pod vlastním jménem. Pro Gilese nastal ten pravý moment v roce 2004, kdy založil vlastní značku GILES, se kterou doslova zazářil na londýnském týdnu módy. O dva roky později byl vyhlášen britským návrhářem roku a v roce 2009 získal francouzské prestižní módní ocenění ANDAM Fashion Award.

Giles_Deacon_pro_PG_4_copy

I když má tento britský designér již mnoho let čestné místo na módním Olympu, rozhodně nepatří mezi ty, co usínají na vavřínech. Nedávno zdvihnul pomyslnou rukavici a přijal post globálního módního poradce značky P&G. Jeho úkolem bude podílet se na rozvoji revolučních produktových inovací značek Ariel a Lenor pečujících o látky. Tato spolupráce představuje brilantní volbu, protože život i kariéra Gilese Deacona jsou neodmyslitelně spjaty s šatníky lidí.

Samotné spojení mezi P&G a návrhářem však vzniklo spíše jako reakce na vzrůstající očekávání zákazníků spojenými s péčí o oblíbené oblečení. Ti volají nejen po pouhém “praní”, ale po skutečně sofistikované péči, která by přispěla k tomu, aby oblečení vydrželo v co nejlepším stavu po co nejdelší dobu. P&G proto vyvinula 3krokový technologický přístup k látkám, jehož princip je prát, chránit a zlepšovat vlastnosti, trvanlivost a krásu oblečení. Tento revoluční přístup byl vtělen do značek Ariel a Lenor. Sofistikovaná péče o látky může běžné oblečení proměnit v módní počin.

Exkluzivně pro P&G: Giles Deacon a jeho první kolekce určená pro praní v pračce

Globální módní poradce P&G Giles Deacon nedávno odhalil první kolekci, kterou je možné pohodlně prát v pračce, čímž zhmotnil potřeby zákazníků - toužíme po kvalitních a originálních a vysoce kvalitních módních kouscích, ale když přijde na jejich údržbu, žádáme efektivní a jednoduchá řešení. Díky 3krokovému přístupu značek Ariel a Lenor je možné udržet dokonalý vzhled i vlastnosti vašeho oblíbeného oblečení.

Giles ke spolupráci dodává: „Pro tuto kolekci jsem chtěl vytvořit něco neočekávaného. Použil jsem siluety, u kterých byste nečekali, že se dají prát v pračce – jako například večerní šaty – spolu s nejmodernějšími látkami, čímž se zpochybňují ustálené představy o tom, jak mají vypadat oděvy, které se dají prát v pračce. Spoluprácí s odborníky z divize péče o látky v P&G jsem se naučil, že spotřebitelé chtějí, aby jejich oděvy vypadaly co nejdéle jako nové, a spolu s P&G pracuji na tom, aby se toto přání stalo skutečností. Jsem si jist, že časem budeme svědky toho, že stále více módních návrhářů při navrhování zohlední možnost  praní oděvů v pračce.“

PG_Future_Fabrics_2013_1

Kolekce Gilese Deacona exkluzivně navržena pro P&G byla prezentována na světové konferenci s názvem Látky budoucnosti, která se ve spolupráci s Premiére Vision uskutečnila v italském Miláně na přelomu listopadu a prosince.

Nejnovější inovace, gelové kapsle Ariel Power - nová definice péče o prádlo a praní

S uvedením nejnovějšího průlomového výrobku značky Ariel společnost P&G představila svou jednoznačnou odpověď na zachování trvanlivosti a krásy oblečení. Gelové kapsle Ariel Power čistí, chrání a zvyšují kvalitu tkanin na úrovni vlákna, díky čemuž zanechávají čistoskvoucí prádlo, které vydrží déle jako nové. Na této inovaci pracovalo více než 100 vědců a inženýrů, zahrnovala zkoušky, u kterých víc než 5000 spotřebitelů použilo 8 tun prádla a získala více než 50 patentů.

Představení nového Lenoru s technologií STEP a dlouhotrvající svěží vůní

Po 3 letech rozsáhlého testování oddělení pro výzkum a vývoj s týmem více než 25 vědců Lenor vyvinul nové složení se změkčujícími složkami, které jsou až 10krát menší než předtím, takže během praní se tyto částice dostanou hlouběji a rychleji do hlouběji a rychleji přes vrstvy látek a ošetří vlákna, čímž se snižuje tření mezi tkaninami. Díky tomu se minimalizují možnosti poškození a předčasného opotřebení oděvů. Viditelný rozdíl lze zpozorovat již po 5 nebo 10 praních, což prokazuje, jak jeho průlomová technologie ochrany vláken přispívá k tomu, že oblečení vypadá déle jako nové. Aviváž Lenor je k dostání v šesti podmanivých klasických a luxusních vůních a každá z jeho variant obsahuje parfémy, vytvořené ve spolupráci s předními výrobci parfémů.


Marianne je i na sociálních sítích:

Související články