Renomovaný módní návrhář Giles Deacon jmenován globálním módním poradcem PROCTER & GAMBLE
Divize péče o látky společnosti P&G – k jejímž celosvětovým značkám patří Ariel, Tide, Dreft, Bonux a Lenor – oznámila významná partnerství s globálními odborníky na látky a módu v rámci podpory svého nového programu P&G Látky budoucnosti. Módní návrhář Giles Deacon byl jmenován vůbec prvním globálním módním poradcem pro divizi péče o látky společnosti P&G.
-
Značka Tide, člen produktového portfolia společnosti P&G, v USA oznamuje průlomové partnerství s Výborem amerických módních návrhářů.
-
Première Vision, přední organizátor mezinárodních textilních a módních veletrhů, byl jmenován oficiálním partnerem akce.
-
K přednášejícím v oblasti módy a účastníkům programu patří profesorka Louise Wilson OBE z univerzity Central Saint Martins a renomovaný stylista a módní komentátor Gianluca Longo.
-
K partnerům pro oblast látek patří textilní inovátoři Schoeller, specialisté na výzkum textilií IFTH (Institut Français du textile et de l'habillement) a prognostik módních trendů Carlin International.
-
Prognostici módních trendů WGSN byli pověřeni vypracováním zprávy o inovacích v oblasti textilií.
Giles Deacon – globální módní poradce
Giles bude spolupracovat s vědci z P&G a stane se jejich poradcem v otázkách týkajících se potenciálu látek. Bude spoluvytvářet zcela nový přístup P&G k látkám, jehož těžiště bude spočívat ve vytváření nových sofistikovaných technologií péče o látky. Giles k tomuto partnerství dodal: „Zajímají mě návrhy, které zapůsobí jak na přehlídkovém molu, tak i mimo něj – musí být odolné a zachovat si své nejlepší vlastnosti. Je vzrušující spolupracovat s divizí péče o látky společnosti P&G v době, kdy mění definici péče o oblečení a praní oděvů.“
Spojenectví postavené na inovaci
Přední světový pozorovatel v oblasti tkanin a látek a oficiální partner akce P&G Látky budoucnosti 2013, společnost Première Vision, uvedl: „Těší nás, že můžeme spojit síly s P&G na tomto úžasném projektu, postaveném na inovaci. Móda a látky se neustále vyvíjejí a formují náš každodenní šatník. V rámci spolupráce s divizí péče o látky společnosti P&G si navzájem vyměníme poznatky o nejnovějších inovacích v oblasti textilií a budeme reagovat na spotřebitelské otázky – včetně péče o oděvy – související s vývojem nových druhů tkanin a materiálů, jako i na budoucí trendy a směrování v oblasti výroby, inovací a rozmanitosti textilu.“ Cílem P&G je v rámci partnerství s Première Vision mapovat neustále se vyvíjející trendy v oblasti látek a módní tvorby a určit další směřování inovací s cílem prodloužit životnost, krásu a ideální vlastnosti oblíbeného oblečení spotřebitelů.
Mohamed Samir, viceprezident divize péče o tkaniny společnosti P&G, uvádí: „V divizi péče o látky společnosti P&G se neustále snažíme inovovat a zlepšovat naše výrobky, abychom zajistili, že budou držet krok s měnícími se trendy v oblasti módy a látek a abychom splňovali potřeby stále se vyvíjejících nároků spotřebitelů týkajících se péče o jejich šatník. Je skutečně úžasné, že poprvé spolupracujeme s těmi, kteří nejvíce ovlivňují módu a svět látek, a kteří mají stejnou vizi a vášeň pro krásu a potenciál látek jako P&G.“
O společnosti Procter & Gamble
Přibližně 4,8 miliardy krát za den přicházejí značky společnosti Procter & Gamble do kontaktu s lidmi na celém světě. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií uznávaných značek vysoké kvality s vedoucím postavením na trhu, mezi které patří Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Společenství P&G má provozovny přibližně v 70 zemích po celém světě. Nejnovější zprávy a podrobné informace o společnosti P&G a jejích značkách najdete na internetové stránce www.pg.com.
O Gilesi Deaconovi
Giles Deacon je slavný módní návrhář, který obohatil svět módy hravým přístupem k navrhování oblečení. V roce 1992 ukončil studium na Vysoké škole umění a designu Central Saint Martins v Londýně a rozhodl se cestovat a získat zkušenosti v různých módních domech. Po dvou letech spolupráce s francouzským módním návrhářem Jean Charlee De Castelbajacem se vrátil do Londýna a pracoval pro řadu módních domů. Právě v této době se Giles setkal s majitelem značky Bottega Veneta a od roku 1998 do roku 2002 pracoval jako hlavní návrhář v Bottega Veneta a v Gucci Group.
V roce 2004 představil Deacon na Londýnském týdnu módy svou vlastní značku GILES a získal velkého uznání módních kritiků. Jeho kolekce získala četná ocenění, včetně ceny Britský návrhář roku v roce 2006 a prestižního francouzského ocenění za módu ANDAM v roce 2009. Značka GILES oslaví v roce 2014 10. výročí své existence.
O Première Vision
Première Vision S.A. je vedoucí francouzská společnost, která od roku 1973 organizuje textilní a módní veletrhy. Společnost nejprve působila lokálně, postupem času však získala světový význam. Première Vision je v současnosti základem komplexní mezinárodní sítě. S dvanácti dceřinými společnostmi a zahraničními kancelářemi po celém světě v současné době organizuje 32 akcí ročně ve Francii a v nejdůležitějších lokalitách, jako je New York, Šanghaj, Sao Paulo, Moskva nebo Brusel. Její přehlídky prosluly dovedným kombinováním sortimentu - kvalitními látkami, doplňky, přízemi, vlákny a textilními návrhy – s originálními a průlomovými informacemi o módě, které jsou zaměřeny na budoucnost.