Přejít k hlavnímu obsahu
Móda

Lady Gaga se stala tváří legendární značky

Proslulý výrobce šperků představil tento týden tvář své nejnovější kampaně Legendary Style.

Přidejte si Marianne do oblíbených na Google zprávách
Veronika Hong | 1. 02. 2017
Foto: Tiffany & Co.
Ambassadorkou společnosti Tiffany & Co. se stala světová hudební a módní ikona Lady Gaga, pro kterou je tato spolupráce velkou poctou.
 
“V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice. Pro mě Tiffany představuje nadčasové americké šperky,”  popsala Gaga svůj vztah k luxusnímu šperkařství.
 
První minutové video ke kampani bude mít premiéru během Super Bowlu v neděli 5. února. Mimochodem, Tiffany už 50 let vytváří trofej pro vítěze této americké sportovní události roku. 
 
                                       Podívejte se na malou ochutnávku kampaně už teď. 
 
{YouTube}https://www.youtube.com/watch?v=vjWxZlnB93Y{/YouTube}
Zpěvačka v kratičkém snímku předvádí kolekci Tiffany City HardWear, která v sobě nese sílu a energii moderní ženy a duši města New York. Stojí za povšimnutí, že Lady Gaga v kampani připomíná svým vzhledem Audrey Hepburn. Černý rolák tolik typický pro Audrey a vlasy sepnuté dozadu jsou odkazem na hvězdu filmu Snídaně u Tiffanyho. 
 
Audrey Gaga
                                                                                                                                           Foto: Instagram/Tiffany & Co.
 
Lady Gaga se stala tváří legendární značky
Marianne je i na sociálních sítích:
×