Měla jste někdy tvůrčí krizi? Nastal moment, kdy jste s módou chtěla seknout?
Tvůrčí krizi jsem zažila už několikrát. Vždycky to přišlo ve chvíli, kdy jsem pracovala dvanáct, čtrnáct hodin denně. A v určitém momentu jsem najednou cítila, že to celé ztrácí smysl. Nejen práce samotná, ale i ten módní svět kolem. Asi nejtemnější období přišlo v covidu a po něm. Talabaya se tehdy pomaličku a krásně rozjížděla v Dubaji a Rijádu, měla jsem kolekce připravené pro Harvey Nichols, do Kuvajtu a Dubaje, a pak se všechno ze dne na den zastavilo. Dva roky se nic nedělo. Seděla jsem v Praze, zavřená v ateliéru, a netušila, co bude dál. Když se svět začal znovu otevírat, české fabriky, s nimiž jsem dřív spolupracovala, už neměly kapacity. Propustily lidi a braly jen velké klienty. Pro malé značky, jako je ta moje, prostě nebylo místo. Musela jsem začít znovu, hledat nové dílny, nové lidi, nový systém. Nakonec jsem je po roce našla v Istanbulu a byla připravená na restart. A právě tehdy mi zemřel investor, krásný člověk, který byl nejen mým obchodním partnerem, ale především dlouholetým přítelem. To byla obrovská ztráta. Najednou se všechno zhroutilo a já měla pocit, že už vůbec nic nemá cenu. Trvalo mi další dva roky, než jsem se z toho zvedla.