Přejít k hlavnímu obsahu
Móda

I světové módní značky pomáhají

Jak se zapojily do boje proti koronaviru?

"Dle mého názoru Bvlgari, jako významný ekonomický aktér a symbol Itálie, nese odpovědnost za pomoc a podporu jednotlivých států v prevenci a v boji proti Covid-19,“ uvedl generální ředitel společnosti Bvlgari Jean-Christophe Babin. Značka přispěla italské nemocnici Spallanzani na nejmodernější 3D mikroskop a nyní se spolu se svým dlouholetým partnerem pro výrobu parfémů, společností ICR (Industrie Cosmetiche Riunite, Lodi) rozhodla věnovat stovky tisíc balení desinfekčního gelu na ruce. Gelový přípravek na mytí rukou bude distribuován v 75 ml recyklovatelných lahvích prostřednictvím Protezione Civile (italské oddělení civilní ochrany), aby pomohl nejkritičtějším článkům infrastruktury, které jsou dnes v první linii boje s virem.

bvl

I Calzedonia group mění svou produkci s cílem podpořit zdravotnický sektor a dává k dispozici své materiální i výrobní zdroje potřebným. Od pondělí 23. března se několik z provozů této společnosti začalo zabývat produkcí zdravotnických roušek a ochranných oděvů.

Na změnu zaměření produkce byly nakoupeny speciálních stroje pro tvorbu poloautomatické linky. V počátečních fázích budou provozy schopné vyprodukovat 10 000 masek denně, objem produkce by se však měl v nastávajících týdnech zvyšovat. První dodávka masek směřovala v pondělí 23. března do města Verona a jeho nemocnice.

A do třetice, nezisková nadace H&M Foundation přispěla 500 000 USD sbírce fondu COVID-19 Solidarity Response Fund. Je první sbírkou svého druhu a vznikla za účelem získání finančních prostředků na podporu výzkumu vakcín, testů a léčby, ale i za účelem zajištění potřebných zásob lékařským pracovníkům. Jejím cílem je také zabezpečit, aby byly připraveny všechny země, především ty s nejslabšími systémy zdravotnictví. Tento fond, který má několik hlavních podporovatelů včetně Facebooku a Googlu, vznikl na žádost Světové zdravotnické organizace (WHO).

My jen dodáme, že všem firmám, které se rozhodly jakkoli pomáhat, tleskáme a děkujeme!

Pokud to není nezbytně nutné, nevycházejte v současné době ze svých domovů - a to ani pro nové číslo Marianne. Časopis Marianne si totiž můžete, bez nutnosti platit poštovné, objednat až domů. Více informací se dozvíte zde

Marianne je i na sociálních sítích:

Související články

Móda
Trendy šperky pro rok 2025: Vrací se klasické perly i retro korále jako od babičky

Trendy šperky pro rok 2025: Vrací se klasické perly i retro korále jako od babičky

Móda
Lyžařská sezóna začíná: Stylistka Barbora Havlíková radí, jak se stylově a prakticky obléct na hory

Lyžařská sezóna začíná: Stylistka Barbora Havlíková radí, jak se stylově a prakticky obléct na hory

Móda
Vánoční outfity v nejkrásnější barvě roku 2024: Inspirujte se členkami britské královské rodiny

Vánoční outfity v nejkrásnější barvě roku 2024: Inspirujte se členkami britské královské rodiny

Móda
Retro ve stylu Brigitte Bardot i pohodlná trika: Nejlepší módní trendy 2025 podle Skandinávek

Retro ve stylu Brigitte Bardot i pohodlná trika: Nejlepší módní trendy 2025 podle Skandinávek

×
  • Marianne
  • 899 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + SKINPERFECT PRIMER + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + SKINPERFECT PRIMER + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit