Přejít k hlavnímu obsahu
Životní styl

Kampaň #MyBodyVictory povzbuzuje ženy, aby se měly rády takové, jaké jsou

Britská značka spodního prádla přišla s kampaní #MyBodyVictory a ženy začaly sdílet příběhy o svém těle na Instagramu.

Eliška Vrbová | 19. 08. 2018

Britská značka spodního prádla Curvy Kate pro ženy s plnějšími tvary přichází s novou kampaní, která má ženy podpořit v mluvení o tom, jak skvělé je jejich tělo a postava. Kampaň používá na sociálních sítích hashtag #MyBodyVictory. Ženy sdílí na Instagramu sebe ve spodním prádle a popisují, jak překonaly své obavy a dosáhly vítězství nad svým tělem.

Na hlavní fotografii k celé kampani je šest žen, například herečka a modelka Hayley Hasselhoff, matka dvou dětí Chanel Ambrose nebo Clara Holmes, která je na vozíku.

"#MyBodyVictory je oslavou toho, jak je každá žena unikátní. Chtěli jsme, aby se zapojili influenceři, protože díky nim se může tato kampaň dostat k více lidem, kteří se s jejich příběhy ztotožní," říká mluvčí iniciativy #MyBodyVictory. "Cílem kampaně je povzbudit ženy, aby sdílely svá vítězství, kterých se jim podařilo dosáhnout v souvislosti s jejich tělem. Chceme, aby se na sociálních sítích začalo o postavě mluvit více pozitivně."

Sdílení fotografií ve spodním prádle na Instagramu už začalo a my jsme vybrali pár nejzajímavějších příběhů.

 

 

Tato dívka například popisuje, jak se jí podařilo vyhrát nad poruchami příjmu potravy a neustálým sledováním váhy a centimetrů. Píše, že když se nyní podívá do zrcadla, je spokojená s tím, co vidí. 

Další žena, která ochotně sdílí svůj příběh, popisuje, že je ráda za své tělo, protože perfektně padne k tělu jejího manžela.  

Tato žena popisuje, že má moc ráda své tělo, protože se v něm díky křivkám cítí jako pravá žena. Dodává, že to, co utváří pravou ženu, je sebevědomí.