Přejít k hlavnímu obsahu
Zábava

New York se oblékl do Tiffanyho modré

Tyrkysově modré taxíky, metro, speciální jízdenka a snídaně u Tiffanyho v podobě kávy a croissantu na každém rohu. To a ještě mnohem víc je nová kampaň Believe in Dreams šperkařské značky Tiffany.

Eliška Vrbová | 4. 05. 2018

Luxusní šperkařská značka Tiffany, kterou zčásti proslavil film Snídaně u Tiffanyho s Audrey Hepburn v hlavní roli, pojala svou nejnovější reklamní kampaň skutečně ve velkém stylu. Tiffany do kampaně "Believe in Dreams" totiž zapojil skutečně celé město New York. 

Na typické žluté taxíky zapomeňte, nyní potkáte tyrkysově modré. V ulicích New Yorku se od začátku května pohybují tyrkysové Tiffany Blue coffee carts podávající kávu a croissant zdarma, takže úplně každý může nyní zažít pravou snídani u Tiffanyho.

Některé stanice metra se rovněž přemění do tyrkysově modré, a dokonce cestující budou moci získat limitovanou edici jízdenek na metro Tiffany & Co. MetroCard. Vlajkový obchod Tiffany na Páté Avenue projde také proměnou. Hodiny, které vévodí jeho průčelí, se změní v digitální obrazovku, na níž se bude promítat film ke kampani "Believe in Dreams" a záběry ze zákulisí.

Značka Tiffany připravovala své příznivce na odhalení nové tváře již delší dobu před uvedením této kampaně. Ke konci dubna značka nechala zmizet svůj oficiální účet na Instagramu a postupně odhalovala nový vizuál za pomoci černobílých fotek. 

 

Pokud se zrovna chystáte navštívit New York a chtěla byste některou z instalací vidět naživo, Tiffany připravil i speciální mapu, na níž jsou všechna místa zaznačena.