Přejít k hlavnímu obsahu

Poznáváte naše tváře?

Kampaň adidas all in for #mygirls se nese v duchu sportu a sportovních aktivit. Navíc ale i v duchu sdílení zážitků mezi kamarádkami – vzájemné motivace, inspirace a podpory. To vše nás žene dál a dává nám sílu překonávat své hranice.

Redakce Marianne | 3. 05. 2013

A společně je sportování také o mnoho zábavnější. Inspirujte se v internetovém magazínu http://mygirls.adidas.cz/.

Adidas se rozhodl přiblížit kampaň českým ženám a dívkám a nafotil ji s charismatickými a úspěšnými sportovkyněmi. V roli modelek se představily plážové volejbalistky ‚Kiki a Maki‘, tedy Kristýna Kolocová a Markéta Sluková, a bikerka Tereza Huříková.

A jak focení probíhalo?

Kampaň se fotila dva dny. První se nesl ve znamení běhání, druhý den Tereza a její kamarádky fotily fitness trénink. Celý štáb si focení užíval v pohodové atmosféře smíchovského studia Stolen, které sloužilo jako zázemí i vlastní fotoateliér. Fotograf Ondřej Pýcha si sportovkyně nemohl vynachválit. „Strašně dobře se mi s holkami spolupracovalo. Byly jako modelky, věděly, co mají dělat a jak se tvářit. Povedlo se nám tak vytvořit krásné a přirozené fotky,“ dodává Ondřej.

I slečny si focení užívaly. Líbila se jim péče vizážistky, bavil je také výběr a kombinování sportovního oblečení s profesionální stylistkou. „Ve sportovním oblečení se pohybuji skoro pořád, ale nijak zvlášť jsem to neřešila. Na focení jsem se naučila kombinovat jednotlivé kusy tak, abych měla styl a šmrnc. To mě baví,“ říká Tereza Huříková.

Podívejte se do naší fotogalerie, jak focení probíhalo.

Poznáváte naše tváře?
Marianne je i na sociálních sítích:

Související články

×
  • Marianne
  • 1 099 Kč
  • ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + ULTRAZVUKOVÁ ŠPACHTLE ETA + DIGI VERZE ZDARMA
  • obrázek magazínu ROČNÍ PŘEDPLATNÉ MARIANNE + ULTRAZVUKOVÁ ŠPACHTLE ETA + DIGI VERZE ZDARMA
  • Předplatit