Přejít k hlavnímu obsahu
Zábava

Home office: Jak si zařídit domácí pracovnu

Pokud někdy pracujete z domova, je dobré vytvořit si svůj pracovní koutek, který bude kreativní a zároveň si ponechá útulnost zabydleného interiéru. Jak na to?

Přidejte si Marianne do oblíbených na Google zprávách
Martin Calvo | 5. 02. 2017
 
Vytvořte si pracovní místo na takovém místě, které je vám sympatické, rozhodně nevybírejte zapadlý kout, kam jen odkládáte nepotřebné věci. Najděte pro sebe a svou práci důstojný prostor, kde budete rádi. Pak je spoustu možností, jak si z home officu udělat svůj vlastní osobní prostor. 

Nenáročný způsob dekorování domácích kanceláří je jednoduchý: na stůl dejte rámečky s fotkami, malé květináče s květinami a svíčky. 

Prostor můžete opticky zvětšit, pokud použijete průhledný nábytek, a tím může být i celý pracovní prostor velmi nenápadný. Ať už bude váš domácí kreativní prostor plný věcí a tabulí na nápady, nebo úsporný a minimalistický, zásadní jsou dvě věci: co nejpohodlnější židle a dostatek světla. 

Home office: Jak si zařídit domácí pracovnu
Marianne je i na sociálních sítích:
×