Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >
Životní styl

Když móda pomáhá. Tři charitativní projekty, díky nimž zpříjemníte Vánoce druhým

Info ikona
We Will Hug Again

Rok 2020 se chýlí ke konci a my se nestačíme divit, jak rychle utekl. Snad všem z nás převrátil život vzhůru nohama a je jisté, že na něj ještě dlouho budeme vzpomínat. Některých se dopady celosvětové situace způsobené pandemií týkají víc než jiných a vzájemná podpora je nyní důležitější než kdy dřív. My vám nyní představíme tři charitativní projekty, které si rozhodně zaslouží pozornost.

Eliška Vrbová | 19. 12. 2020

"Brzy se znovu obejmeme"

Vzpomeňte si, kdy naposledy jste někoho objali. Dříve naprosto běžné gesto se kvůli dodržování bezpečné vzdálenosti stalo vzácným a všichni se těšíme na dobu, kdy bude objetí s přáteli a rodinou opět možné. Pokud máte svá minulá objetí z doby před začátkem pandemie zdokumetovaná na fotkách, můžete nyní podpořit organizaci Červený kříž. Když fotku zasdílíte na sociálních sítích, označíte @Zalando a přidáte hashtag #WeWillHugAgain, e-shop Zalando věnuje za každý publikovaný příspěvek 5 euro právě Červenému kříži. Částka se může vyšplhat až na 100 tisíc euro. Peníze darované Zalandem následně pomohou tam, kde je to nejvíce potřeba. Do kampaně se zapojily známé osobnosti jako model Brooklyn Beckham, návrhářka Diane von Fürstenberg či designér Jeremy Scott. Z českých osobností kampaň podpořili zpěvačka Zea, rapper Paulie Garand, influencerka Bé Hà Nguyen, módní designérka Vanda Janda nebo zpěváci Mirai a Monika Bagárová.

#Domajedoma

Česko je jednou z posledních zemí v Evropě, která ještě umísťuje děti do kojeneckých ústavů. V ústavech u nás vyrůstá celkem 8000 dětí, z toho 1450 novorozenců a batolat do tří let. Speciální kolekcí originálních triček a dětských bodýček v podání známých umělců startuje iniciativa Dobrý start novou kampaň #domajedoma. Ta představuje benefity domácí, rodinné či pěstounské péče o děti oproti péči ústavní. Návrhy charitativních triček vytvořili ilustrátorka Eliška Podzimková a streetartový umělec Michal Škapa aka Tron. Veškerý výtěžek z prodeje triček bude využitý na aktivity směřující k nalezení dostatečného množství pěstounů, k podpoře rodinné péče a ke schválení systémové změny vedoucí k tomu, aby už žádné dítě nemuselo vyrůstat v ústavu.

Ke kampani #domajedoma se připojily známé osobnosti jako Martha Issová, manželé Klusovi, herečky Petra Nesvačilová či Hana Vágnerová. Kampaň #domajedoma v lednu vyvrcholí premiérou klipu k nové písni Domů Báry Polákové a Dana Bárty. Trička a bodýčka je možné objednávat zde.

 

 

Info ikona
#domajedoma

Fashion Charity Shop

Ještě sháníte outfit ke stromečku? A co takhle si ho tentokrát pořídit z druhé ruky a ještě při tom podpořit dobrou věc? Klub svobodných matek podporuje matky, jež zůstaly na výchovu dětí samy. Vy je můžete podpořit zakoupením konkrétního finančního daru, jako je příspěvek na potraviny či na nájem, ale také tím, že si koupíte něco hezkého na sebe. Svobodné matky jsou v době covidu jednou z ekonomicky nejzatíženějších skupin, proto Klub vymyslel další aktivitu - otevření Charity shopu s luxusním zbožím vybraným od veřejnosti, jehož prodej za přátelské ceny podpoří maminky v nouzi. Pokud zrovna nemáte cestu přímo do obchodu na adrese Dukelských Hrdinů 34 v Praze 7, můžete si udělat radost i na e-shopu. Fashion Charity Shop můžete sledovat i na Instagramu, aby vám neutekly ty nejstylovější kousky!

Zobrazit příspěvek na Instagramu
Mohlo by se vám líbit