Přejít k hlavnímu obsahu
Promotion
Promotion
Promotion
Zábava

Mazlíčci, kteří dobyli módní průmysl

Info ikona
mazlíčci

Na sociálních sítích je sledují tisíce fanoušků, spolupracují se známými módními značkami, a především dokazují, že roztomilost je ten nejlepší business plán! Vítejte ve světě, kterému dominují psí influenceři.

Promotion
Promotion
Alžběta Rybářová | 11. 05. 2021

Influencer marketing se za posledních pět let proměnil k nepoznání. Influenceři hrdě označují spolupráce, reklamní obsah zpracovávají hravou a chytrou formou, a především už se nestydí za nálepku influencer. Přesto se občas nevyhnou kritice, ostrým komentářům nebo hejtům, které mohou poškodit jejich osobní značku, případně firmy či společnosti, se kterými influencer spolupracuje. V takovou chvíli vyvstává otázka, zda vůbec existuje influnecer, který se zavděčí všem? Někdo, pod jehož příspěvky se budou hemžit slova chvály a srdíčka. Někdo, kdo si svým obsahem získá ženy i muže, děti i teenagery, lidi s vysokoškolským titulem i s výučním listem. Pokud kroutíte hlavou, pak rychle pohleďte na svého domácího mazlíčka!

Od lidských kolegů se naučili, jak influnecer marketing funguje. Od svých páníčků zjistili, jak nejlépe pózovat před bleskem fotoaparátu. A díky své roztomilosti nemusí používat make-up ani instagramové filtry. Ano, o pozornost si v poslední době říkají psí influnceři, které s nadšením sledují tisíce fanoušků a zájem po právu vzbuzují i ze stran společností a značek. Není divu, vždyť navázat spolupráci s (dog) influencerem, kterého všichni zbožňují, je snem každého marketéra.

Z TikToku až na titulku

Lekce psího influnecerství může bez okolků vyučovat italský chrt Tika the Iggy. I když se Tikka dostala do povědomí především díky videu „Love It, Couldn't Wear It“, rozhodně ji nemůžeme označit za „rychlokvašku“. Naopak, páníček Thomas Shapiro vede její sociální sítě už přes pět let a trpělivě čekal na okamžik, kdy se z Tikky stane hvězda. Ten okamžik přišel se zmiňovaným videem „Love It, Couldn't Wear It“, ve kterém si Tikka roztomilým způsobem stěžuje, že má plno oblečení, které během pandemie koronaviru nemůže vynosit do společnosti. Podle Shapira stojí za úspěchem videa nejen dobré načasování, ale také algoritmus TikToku, který video zachytil a zobrazil mnoha uživatelům. „Jak její online přítomnost začala růst, začali jsme spolupracovat s několika značkami, které vyrábějí oblečení jen pro italské chrty. Tehdy jsem si uvědomil, že lidé (její) módu milují,“ řekl Thomas Shapiro pro Fashionista.

A nezůstalo jenom u vtipných videích, ve kterých si Tikka volá s Priyankou Chopra nebo ukazuje život ve sněhem zasypané Kanadě. Tikka the Iggy v současné době spolupracuje hned s několika značkami a dokazuje, že povolání módního influencera není jenom pro dvounohé. Ať už jde o kampaň pro značku Lirika Matoshi, BonGoof, LOKO Pet Apparel, Marc Jacobs, Lucas Stowe nebo Zara Pet, Tikka pokaždé dokázala, že je opravdovou influencerkou. O tom svědčí také fakt, že Tikka byla na dubnové titulní straně magazínu Clin D‘oeil či poskytla rozhovor pro americký Vogue. Mimochodem ten Tikku označil za novou IT girl.

Cesta k vlastní značce

Zatímco Tikka the Iggy budovala své sociální sítě pět let, kříženkyně italského chrta a čivavy Boobie Billie to zvládla za pouhý rok. V prosinci 2019 sdílela na svém Instagramu fotografii v šeříkové kombinéze doplněné o tenisky Nike Cortez, která doslova strhla lavinu pozitivních komentářů. „Lidé začali říkat, že jsem ikona. Všechno to začalo jedním outfitem a jedním párem bot,“ hovoří za Boobie Billie člen jejího týmu pro Insider. Od té chvíle Boobie Billie zveřejnila nespočet outfitových fotek, které jsou často doplněny i o její oblíbený módní doplněk – malou kabelku. Bobbie Billie jako správná žena ví, že investice do kabelek se vyplácí. Kromě kabelky Chanel, Fendi, Prada nebo Jacquemus si Billy zapózovala také s vysněnou kabelkou od Susan Alexandra. „Když jsem začínala, měla jsem představu o tom, kým chci být a se kterými značkami chci spolupracovat. Susan Alexandra byla jednou z prvních značek, které mi přišly na mysl a byly na mém seznamu,“ nechala se slyšet Billie. 

Také Boobie Billie nezůstala jenom u online aktivit, a tak v září loňského roku spustila vlastní módní značku s názvem Boobie World. Pokud čekáte, že Billie nabízí stylové kšíry nebo šik obojky, pak jste na omylu. Psí influencerka se rozhodla, že její produkty budou především pro lidskou klientelu. „Mám stovky tisíc sledujících, kteří milují moje oblečení, a tak jsem chtěla vytvořit něco pro ně,“ řekla Boobie. V současné době můžete na jejím e-shopu nakoupit mini kabelky z kolekce Boobie Bag či hedvábné šátky, které bez ostychu můžou nosit i vaši psí miláčci.

Můžeme jenom hádat, zda na úspěch Tikky the Iggy či Boobie Billie navážou další psí influenceři, kteří prozatím trpělivě sbírají nové sledující. Už teď je ale jasné, že módní značky vycítily, že prostřednictvím roztomilých čtyřnohých influencerů lze odkomunikovat nejen nové šaty, ale také kabelky, obuv či drobné doplňky. A tak bychom se nedivili, kdyby na nás z módních kampaní, billboardů nebo právě titulních stran čím dál tím častěji vykukovali psí chlupáči.

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion