Je to tak, zoufalá doba si žádá zoufalé činy, takže i já, odmítačka online nákupů, jsem jimi musela vzít za vděk. Co na tom, že se peklem stala neustálá otevírací doba obchodů, takže ve tři v noci objednám něco, co nezbytně (ne)potřebuji, pak na to zapomenu a ráno se divím potvrzeným objednávkám, které mi přistávají v mailové schránce. Tohle je spíš na odbornou debatu k tématu léčení závislostí, na druhou stranu, vám nákupy fakt nechybí?
Když jsem si, a času na to bylo opravdu dost, upřímně rozebírala, proč jsem se tak děsně bránila online nákupům, přiznala jsem si, že to bylo proto, že si věci nemůžu osahat. A taky mě ze snů budila představa, že mi nevyzkoušený model nepadne a budu jej muset zdlouhavě vracet. Což se u nás doma zatím nestalo. Ne proto, že bych měla takové oko na velikosti, ale proto, že cokoliv dorazí, je rozebráno dřív, než si původně míněný adresát stihne vyzkoušet. Je nás doma dost na to, aby se unosilo zkrátka vše. A těch velikostí, co se nám doma hodí - od XS do L. Nevejdu se do kalhot, perfektně padnou dceři, zdá se mi objednané tričko poněkud infantilní? Viktorce rozhodně ne. Vyklube se z trička pro Barunku cosi, co vypadá jako halenka křížená s tričkem a umělou kožešinou? Do práce dobrý! Takže shrnuto podtrženo, vždy sice objednáváme s jasnou představou, pro koho a co, realita je ale za pár dní úplně jiná. Tričko pro mamku si přivlastní Anička, Aniččinu mikinu Viktorka. Barunka si najde další část zásilky, která původně měla patřit někomu zcela jinému, kdo už ale zapomněl, že po takovém kusu oděvu toužil. A já beru zbytky.